*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Personal cabinet

Close

Career

Close

Career

Join our team

WE CARE ABOUT YOU… You will get a chance to become a part of a huge family, socialize with them more often and work in a company with strong corporate culture.


ENDLESS OPPORTUNITY AND DYNAMIC DEVELOPMENT… The exciting part of joining us is that there are no boundaries. PASHA Insurance always interested in your professional development and in your success. You will always have an opportunity to prove yourself, learn a lot and grow.


EMPOWERMENT… We empower our employees to give new ideas that improve their work examine new perspectives for a more optimal solution to problems.


NEVER TOO YOUNG TO LEAD… We always give you a chance to be a LEADER if you have challenged your potentials of the real, of the possible while solving occurring problems during working process, if you take initiative and push the boundaries while helping others shine along the way.
 

Vacancy list

Korporativ sığorta üzrə mütəxəssis
  • Baku
  • 2023-12-05 - 2023-12-31

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR


  • Mövcud müştəri bazasının artırılması və satış həcminin genişləndirilməsi məqsədi ilə Korporativ sığorta üzrə Koordinatorun tapşırdığı sığorta növləri üzrə məhsulların və xidmətlərin inkişafı üzərində işlənilməsi
  • Mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirilməsi və yaxşılaşdırılması, potensial müştərilər arasında şirkətin məhsullarını və xidmətlərinin yayılması
  • Şirkətə müraciət edən müştərinin məlumatlandırılması üçün keyfiyyətli informasiya xidmətinin təqdim edilməsi
  • Müştərilər tərəfindən ərizə formasının doldurulmasına, tarif dərəcəsini və sığorta şərtlərini müəyyənləşdirmək üçün müştəri barədə əlavə məlumatların toplanaraq Anderraytinq şöbəsinə təqdim olunması
  • Ərizə formasını vaxtında Anderraytinq şöbəsinə təqdim edib müəyyən edilmiş müddətdə hazır sığorta müqavilələrinin və sığorta şəhadətnamələrinin geri götürülməsi
  • Sığorta müqaviləsinin vaxtında müştəriyə təqdim edilməsi, sığorta təklifinin detalları və şərtləri barədə ətraflı təlimatlandırılması
  • Mütəmadi olaraq müəyyən edilmiş müddətdə sığorta haqlarının müştərilər tərəfindən ödənilməsinin yoxlanılması və nəzarət edilməsi,  eləcədə birbaşa tabe olduğu menecerin rəhbərliyi altında sığorta haqlarının ödənilməsi barədə zəruri məlumatların Maliyyə departamentinə təqdim edilməsi
  • Potensial  müştərilərlə aparılan görüş və danışıqların, göndərilən/təqdim olunan təkliflərin, sığorta şərtlərinin, görüş və danışıqların nəticələrinin məlumat bazasında gündəlik olaraq qeyd edilməsi və şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi
  • Korporativ müştərilərə təqdim olunacaq təkliflərlə bağlı təqdimatların hazırlanması


BİLİKLƏR

 

  • Biznes və ya marketinq sahəsində ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq, yaxşı səviyyədə rus dili biliklərinin olması üstünlükdür
  • Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint və s.) bilikləri


 

TƏCRÜBƏ

 

  • Satış sahəsində sığorta  istiqaməti üzrə azı 1 il iş təcrübəsinin olması

 

BACARIQLAR

 

  • Təşəbbüskarlıq
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Çalışqan olmaq
  • Öhdəliklərinə məsuliyyətli olmaq
  • Dəqiqlik
  • Fikirlərini aydın izah edə bilmək
  • İşgüzar məktubları yüksək səviyyədə tərtib edə bilmək
  • Yaranmış vəziyyətlərə çevik reaksiya vermək
  • Problemli vəziyyəti həll etmək
  • Komandada işləmək
  • Təklif olunan məhsulun satışını təmin etmək bacarıqları 


Son müraciət tarixi: 31 dekabr 2023

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.


Apply for this vacancy
Qəza komissarı (Bakı)
  • Baku
  • 2023-11-30 - 2023-12-29

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;
  • Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;             
  • Region üzrə qəza komissarı qeydiyyata aldığı hadisəni 2 iş günü ərizndə digər şöbəyə yönləndirir;        
  • Müştərinin müraciəti əsasında elektron bazada hadisə üzrə məlumatın daxil edilməsi;                            
  • Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq;                                                                                                     
  • Dələduzluqların araşdırılması zamanı - tərəflərin yazılı və ya video görüntülü izahatlarının alınması, bu barədə məlumatı ən qısa zamanda Dələduzluqların aşkarlanması şöbəsinə yönləndirmək;                                                                               
  • Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;                                                                                                 
  • Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;
  • Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;                                                                                                  
  • Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;                                                                                                     
  • Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarını səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;                                                                                              
  • Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin elektron bazasında və ya server-də yerləşdirmək;     
  • Region üzrə qəza komissarı zərərə məruz qalmış əmlakın qiymətləndirilməsinə dəstək göstərmək;
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.                                                                                            


Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil: İqtisadiyyat və sığorta sahəsində təhsilə üstünlük verilir;
  • Müvafiq vəzifədə 1 il təcrübə (sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
  • Azərbaycan dilini sərbəst bilmək (Rus və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
  • Microsoft Office bilikləri.


Biliklər:

  • Yol Hərəkəti Qaydaları;                 
  • Avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;                      
  • Müştərilərlə iş üsulları.                


Bacarıqlar:

  • Ünsiyyətçilik;
  • Problemlərin həlli;
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Stressə davamlılıq.


Son müraciət tarixi: 29 dekabr, 2023

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Assistans mərkəzinin kiçik eksperti/assistenti
  • Baku
  • 2023-11-29 - 2023-12-29

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştəri zənglərinin cavablandırılması və şirkətə müraciət edən müştərilərə lazımi dəstəyin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmətin təqdim edilməsi;
  • Öz səlahiyyətləri çərçivəsində hadisələr üzrə müraciətlərin ilk zəngdən etibarən ətraflı məlumatlandırmaqla keyfiyyətli həll edilməsi;
  • Proqram təminatı ilə bağlı xəta baş verdikdə və problemli müştərilərlə qarşılaşdıqda birbaşa rəhbərinə yazılı məlumat verilməsi;
  • Müştərilər tərəfindən sığorta qanunvericiliyi ilə bağlı daxil olan bütün sualların cavablandırılması;
  • Proqram təminatında məlumatların müvafiq tələblərə uyğun olaraq dəqiq və tam şəkildə daxil edilməsi;
  • Gündəlik fəaliyyətinin şirkətin strategiyasına və korporativ dəyərlərinə uyğun şəkildə aparılması;
  • Gündəlik, həftəlik, aylıq, illik performansın dəyərləndirmə və monitorinq prosesi zamanı bildirilən geribildirimi qəbul edərək üzərində işləmək; 
  • Fəaliyyət zamanı aşkarlanmış boşluqları və şübhəli halları birbaşa rəhbərinə hesabat vermək;
  • Şöbənin fəaliyyətinin inkişafı və təkmilləşməsi məqsədi ilə birbaşa rəhbərinə yeni ideya və təkliflər irəli sürmək;
  • Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.


Namizədə tələblər:

  • Ali və ya peşə təhsili;
  • Müvafiq vəzifədə 1 il təcrübə (sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
  • Azərbaycan və Rus dilləri sərbəst bilikləri; İngilis dili biliyinə üstünlük verilir;
  • Microsoft Office bilikləri.


Bacarıqlar:

  • Ünsiyyətçilik;
  • Dəqiqlik;
  • Öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı;
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Analitik düşüncə tərzi;
  • Stressə davamlılıq.


Son müraciət tarixi: 29 dekabr, 2023

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
DBA Internship
  • Baku
  • 2023-11-28 - 2023-12-11

Vəzifə və öhdəliklər:

  • MSSQL Server yaxud digər verilənlər bazası platformaları üzrə fundamental biliklərin olması;
  • Məlumat bazası strukturu və obyektləri ilə işləyə bilmək;
  • T-SQL\PL-SQL\P-SQL sorğu dilləri ilə sadədən mürəkkəbə sorğuların yazılması;
  • SQL Server səviyyəsində icazələrin idarəolunması üzrə ilkin bilikləri;
  • Məlumat bazası səviyyəli Backup\Restore, İndex üzrə ilkin anlayışları;
  • Güclü analitik düşünmək, problem başa düşüb, həll etmək bacarığı;
  • Verilən tapşırığa adaptasiya olma və sərbəst araşdırma qabiliyyəti;


Təhsil və ixtisas tələbləri:

  • Kompüter mühəndisliyi və ya bənzəri ixtisasa dair ali təhsili olanlara üstünlük verilir


Üstünlükdür : 

  • SQL Developer səviyyəsində səviyyədə biliklərin olması.
  • SQL Server Agent Service (Job) anlayışların olması.


Xarici dil bilikləri :

  • Azərbaycan dili (Səlist)
  • İngilis dili (Orta\Texniki)


Son müraciət tarixi: 11.12.2023

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Əlaqə mərkəzi üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2023-11-27 - 2023-12-31

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Ümumi məlumat xəttinə daxil olan zənglərin cavablandırılması və satışa yönləndirilməsi
  • Qaynar xəttə daxil olan zənglərin cavabandırılması
  • Qaynar xəttə daxil olan zənglər əsasında müştəri müraciətlərinin qeydə alınması
  • Çata daxil olan müraciətləri cavablandırılması

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri səlis, ingilis dili yaxşı səviyyədə
  • Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;
  • Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı.


Son müraciət tarixi: 31.12.2023

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Tibbi xidmətlər üzrə kiçik mütəxəssis
  • Baku
  • 2023-11-22 - 2023-12-31

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • İş vaxtı ərzində sığorta olunmuş şəxslərə sığorta proqramına dair məsləhət xidmətinin göstərilməsi, sığorta olunanların hüquq və vəzifələrinin izahı;
  • İş vaxtı ərzində sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq tibb müəssisələrinə yönləndirilməsi;
  • Ehtiyac olduqda sığorta olunan şəxslərə tibbi yardım göstərilməsi və ya hospitalizasiya məqsədilə tibb müəssisəsinin seçimində köməklik, sığorta olunanların hospitalizasiyasının təşkili;
  • Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə danışıqların aparılması;
  • Tibbi sığorta üzrə baş vermiş sığorta hadisələrinin ilkin tənzimlənməsi üzrə işlərin aparılması, sığorta olunanların müraciət faktları ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan məlumatların ProTech Sisteminə daxil edilməsi;
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


BİLİKLƏR

  • Tibb üzrə ali təhsil;
  • Komyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dilində baza danışıq bacarığı arzu olunandır.


TƏCRÜBƏ

  • Tibbi sığorta sahəsində və ya müvafiq səhiyyə sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır.


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Qeyri standart vəziyyətə  cəld reaksiya vermək.


Son müraciət tarixi: 31 dekabr 2023

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Şirvan nümayəndəliyinin rəhbəri
  • Baku
  • 2023-11-22 - 2023-12-31

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Nümayəndəliyin gündəlik cari fəaliyyətinin idarə olunmasının həyata keçirilməsi, iş həcmini yüksəltmək və səmərəli çalışma mühitini yaratmaq vasitəsi ilə nümayəndəliyin dəqiq işinin təmin edilməsi;
  • İş ilə əlaqədar olan bütün prosedur qaydalar, təlimat və siyasətlər barəsində nümayəndəliyin bütün əməkdaşlarına məlumatın təqdim edilməsinin və həmin sənədlərin müddəalarının müəyyən edilmiş tələblərə uyğun surətdə icra olunmasının, nümayəndəlikdə  nizam-intizam qaydalarına ciddi riayət olunmasının təmin edilməsi;
  • Cəmiyyət tərəfindən tərtib olunmuş fəaliyyət proqramı ilə tanışlıq, nümayəndəliyin əməkdaşlarının bu barədə məlumatlandırılması və proqramın icarasına nəzarət, nümayəndəliyin işindəki çatışmazlıqların aşkar edilməsi və işdəki nöqsanların aradan qaldırılması üçün təcili tədbirlərin həyata keçirilməsi və  bu barədə tabe olduğu departamentə malumat verilməsi;
  • Cəmiyyət tərəfindən həyata keçirilən layihələrə bölgədə nəzarətin təmin edilməsi, habelә cəmiyyətin satışlar üzrə qəbul edilmiş korporativ strategiyasına müvafiq qaydada fəaliyyətin təmin edilməsi;
  • Bütün sığorta məhsulları üzrə gündəlik satış həcmlərini bilməli, rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş satış planı həcmlərinə riayəti təmin etmək məqsədi ilə monitorinqin həyata keçirilməsi üçün nümayəndəliyin aylıq və rüblük dövriyyəsinin uçotunun aparılması;
  • Bölgədə satış imkanlarını araşdırılmaları, habelə faktiki satış həcmləri ilə müəyyən olunmuş planın və keçən ilin analoji müddətinin müqayisəli təhlilinin aparılması, illik büdcənin və məsul olduğu bölgə üzrə satış üçün planlaşdırılan həcmlərin tərtib olunması məqsədi ilə tabe olduğu departamentə  tələb olunan informasiyaların təqdim edilməsi və bu istiqamətdə departamentə yardımın göstərilməsi;


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək, işgüzar rus və ingilis dili biliyinə üstünlük verilir


TƏCRÜBƏ

  • Müştəri xidmətləri sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
  • Sığorta sahəsi üzrə müvafiq sertifikasiya və  iş təcrübəsinə üstünlük verilir


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı
  • Mübahisəli məsələləri idarə etmək bacarığı
  • Stressə davamlılıq
  • İdarəetmə bacarığı


Son müraciət tarixi: 31 dekabr 2023

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Debitorların idarəolunması üzrə kiçik mütəxəssis/assistant
  • Baku
  • 2023-11-20 - 2023-12-20

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

  • Sığorta müqavilələri üzrə sığorta haqqlarının izlənməsi və ödənilməsinin təmin edilməsi;
  • Müştərilərin borclar barədə ətraflı məlumatlandırılması və sənədlərlə təmin olunması;
  • Debitor borcların araşdırılması və yaranma səbəblərin təyin edilməsi;
  • Əsassız məbləğlərin müvafiq sığorta şəhadətnamələrinə  və ya hesablara yönləndirilməsi;
  • Debitor borcaların ödənilmədiyi halda sığorta şəhadətnamələri üzrə xitam prosesinin icrası;
  • Analitik hesabatların hazırlanması;
  • Müştərilərə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi, ehtiyac yaranarsa işgüzar görüşlərdə iştirak edilməsi;
  • Mövcud siyasətin davamlı qiymətləndirilməsi və prosesin təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələr vermək;
  • Birbaşa rəhbərin tapşırığına əsasən, vəzifə təlimatında qeyd olunmamış, Şirkət üçün faydalı ola biləcək işləri icra etmək.


BİLİKLƏR 

  • Ali təhsil: Maliyyə və kredit, Bank işi, İqtisadiyyat, mühasibat uçotu və ya oxşar sahə üzrə;
  • Təcrübə: Sığorta, maliyyə, bank və ya müştəri xidmətləri sahəsində 1 il arzuolunandır;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili üzrə səlis yazılı və şifahi biliklər, yaxşı səviyyədə ingilis və rus dili;
  • Kompyuter bilikləri: MS Office proqramları üzrə biliklər;


BACARIQLAR

  • Komandada işləmək və mükəmməl kommunikasiya bacarığı;
  • Səlis danışıq qabiliyyəti;
  • Vaxt idarəetmə bacarığı;
  • Məlumatların məxfiliyinin qorunub saxlanılması;
  • Detallara diqqət və analitik bacarıqlar;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • İş prosesində yaranan problemə çevik reaksiya vermək bacarığı;
  • Stres altında işləmək qabiliyyəti.


Son müraciət tarixi: 20 dekabr 2023

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2023-11-17 - 2023-12-17

Vəzi̇fə və öhdəli̇klər:

  • Müvafiq dövlət orqanlarından gələn sənədlərin scan edilməsi sistemdən yoxlanılması və icraçı əməkdaşlara ötürülməsi;
  • Müştərilərin qəbulu və müvafiq sənədlərin icraçılara ötürülməsi;
  • İmtina məktubların çapı və rəhbərliyin təsdiqinə yönləndirilməsi;
  • İnformasiya mübadiləsi vasitələri ilə gələn sənədlərin, müraciətlərin təhlili və vaxtında cavablandırılması;
  • Elektron informasiya sistemindən müvafiq sənədlərin əldə olunub, icraçı əməkdaşa yönləndirilməsi;
  • İcra olunmuş işlərin aidiyyatı üzrə elektron informasiya sisteminə daxil edilməsi;
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


Bi̇li̇klər:

  • Natamam Ali və ya Ali təhsil;
  • Yol Hərəkəti Qaydaları, Yol nəqliyyat hadisələri haqqında biliklər arzu olunandır;
  • Kompüterdə işləmək bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus və İngilis dili bilikləri arzu olunandır.


Bacarıqlar:

  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı
  • Stresə davamlılıq
  • Təşəbbüskarlıq
  • Məqsədyönlülük
  • Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq


Son müraciət tarixi: 17 dekabr, 2023-cü il

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
İnsan Resursları üzrə analitik
  • Baku
  • 2023-11-17 - 2023-12-17

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • İnsan Resursları üzrə aylıq və rüblük daxili hesabatların hazırlanması;
  • Rəhbərlik tərəfindən tələb olunan digər statistik hesabatların hazırlanması;
  • İnsan Resurslarında istifadə edilən məlumat bazası və hesabatların təkmilləşdirilməsi və optimallaşdırılması;
  • Perfomans sistemi üzrə sorğuların cavablanması, sistemdə düzəliş və dəyişikliklərin edilməsi;
  • İnsan Resursları departamentində digər şöbələrin işinin avtomatlaşdırılması və bu iş üzrə təkliflərin verilməsi.


Bilik və göstəricilər:

  • Biznes, Satış, İqtisadiyyat, İdarəetmə sahəsində ali təhsil;
  • Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi Azərbaycan dili, İngilis dilində yaxşı səviyyədə biliklər arzuolunandır;
  • Yüksək səviyyədə MS Excel, MS Excel, VBA, Power BI üzrə bilikər;
  • SQL və Visio bilikləri arzuolunandır;
  • HR Metrikləri üzrə biliklər.


Təcrübə

  • Bu sahə üzrə azı 1-2 il təcrübənin olması.


Bacarıqlar

  • Analitik düşüncə;
  • Güclü kommunikasiya bacarığı;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Detallara diqqət;
  • Proseslərə alqoritmik yanaşma bacarığı.


Son müraciət tarixi: 17.12.2023

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az  ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Müştəri münasibətləri üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis
  • Baku
  • 2023-11-17 - 2023-12-17

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinə nəzarətin təmin edilməsi;
  • Sığorta hadisələri barədə gündəlik məlumatların əldə edilməsi və prosesin tənzimlənməsi;
  • Sığorta iddiaları prosesində mübahisə yaradan məqamlarda sığortalı və onların nümayəndələrinin qəbul edilməsi, tərəflər arasında imzalanmış müqavilə əsasında sığorta ödənişi üzrə bütün mübahisəli məqamları araşdırılaraq tənzimlənməsi;
  • Müvafiq dövlət orqanlarına və təşkilatlara baş vermiş hadisə üzrə materialların toplanılması üçün sorğuların göndərilməsi və həmin sənədlərin toplanılması prosesinin həyata keçirilməsi;
  • Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinə birbaşa nəzarət edilməsi;
  • Dövlət və qeyri-dövlət qurumları ilə və həmçinin təkrarsığortaçılar ilə danışıqların aparılması;
  • Sığorta hadisəsinin tənzimlənməsi prosesinin gedişində üçüncü (müstəqil) tərəfin cəlb olunmasının təşkili və yekun rəyin əldə edilməsi;
  • Sığorta ödənişlərinə nəzarət edilməsi; əsassız xərclərin qarşısının alınması;
  • Sığorta iddialarının tənzimlənməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması
  • Sistemin təkmilləşdirilməsi üçün irəli sürülən təkliflərə əsasən müvafiq sənədlərin hazırlanması və tətbiqinə nəzarət;
  • Departamentin ümumi işində nöqsanların aradan qaldırılmasında təşəbbüs;

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil: Hüquq, iqtisadiyyat və sığorta sahəsində təhsilə üstünlük verilir;
  • Müvafiq vəzifədə 2 il təcrübə (sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
  • Azərbaycan və Rus dillərini sərbəst bilmək (İngilis dili biliyi üstünlükdür);
  • Microsoft Office bilikləri.

Biliklər:

  • Müştərilərlə iş üsulları.
  • Yol Hərəkəti Qaydaları;
  • Sığorta haqqında qanun.

Bacarıqlar:

  • Ünsiyyətçilik;
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;
  • Təqdimat etmə bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Stressə davamlılıq.

Son müraciət tarixi: 17 dekabr, 2023 

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
İnsan Resursları əməliyyatları üzrə analitik
  • Bakı
  • 2023-11-15 - 2023-12-15

Vəzifə və öhdəliklər:

  • Aylıq əmək haqqı hesablamalarını aparmaq və Mühasibatlığa yönləndirmək;
  • Avans hesabatları hazırlamaq;
  • Əməkhaqqı sorğularını cavablandırmaq;
  • İllik bonus, əməkhaqqı və vəzifə dəyişikliklərinin aparılması prosesində datanın ötürülməsi və düzgünlüyü üçün yoxlamalar aparmaq;
  • Şirkətin bonus siyasətinə uyğun olaraq mükafatların hesablanması;
  • Aylıq ödənilmiş mükafatların analizi;
  • İnsan Resursları əməliyyatlar istiqamətinə aid olan prosedurların hazırlanması və ya yenilənməsi;
  • Əmək haqqı araşdırılmalarının aparılması və analizi;
  • İcbari sığortanı portaldan (isb.az) həyata keçirmək və izləmək;
  • Sosial məzuniyyətlərin, xəstəlik müavinətini e-gov-a daxil etmək;
  • İllik büdcələmə prosesində iştirak;
  • Rəhbərlik tərəfindən veriləcək Əmək qanunvericiliyi ilə bağlı sorğuları və tapşırıqları icra etmək;
  • İR əməliyyatları proseslərinin daim inkişaf etidirilməsi üçün təkliflər vermək;
  • Digər tələb olunan məlumatların analizi.

Bilik və göstəricilər: 

  • Biznes, Satış, İqtisadiyyat, İdarəetmə sahəsində ali təhsil;
  • Dil bilikləri: yazılı və şifahi Azərbaycan, İngilis və Rus dillərini yaxşı bilmə;
  • Kompüter bilikləri, yüksək səviyyədə microsoft office proqramından istifadə etmək;
  • Yüksək təqdimat bacarıqları, yüksək Excel bacarıqları və vizuallaşdırma (Power BI) qabiliyyəti, MS Visio ilə işləmə qabiliyyəti;
  • Əmək qanunverciliyi bilikləri.

Təcrübə

  • Bu sahə üzrə azı 2 il təcrübə.

Bacarıqlar

  • Analitik düşüncə;
  • Güclü kommunikasıya bacarığı;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Detallara diqqət;
  • Proseslərə alqoritmik yanaşma bacarığı;

Son müraciət tarixi: 15.12.2023

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az  ünvanına göndərin. 

Apply for this vacancy
Human Resources Business Partner / Sr. Senior Human Resources Business Partner
  • Bakı
  • 2023-11-15 - 2023-12-15

Duties/Responsibilities:

  • Provide HR advisory and support services to designated business units, including advice and guidance on HR policies and recommendations.
  • Work closely with management and employees to improve work relationships, build morale, and increase productivity and retention.
  • Provide day-to-day coaching to leaders of designated business functions including policy interpretation and application, performance management and employee relations issues.
  • Manage and resolve complex employee relations issues. Conduct effective, thorough, and objective investigations if needed.
  • Develop and drive strategies to attract, develop, engage, and retain strong and diverse talent, with an eye for longer-term growth and stability.
  • Perform talent acquisition to ensure robust candidate pipeline. Conduct interviews using various reliable recruiting and selection tools/methods to filter candidates within schedule.
  • Network and build contacts to source candidates better in the future.

Required Skills/Abilities:

  • Outstanding verbal and written interpersonal and communication skills.
  • Excellent organizational skills, high degree of attention to detail and comfort working with ambiguity.
  • Ability to manage multiple, complex issues and prioritize projects.
  • Time management skills with a proven ability to meet deadlines.
  • Strong critical thinking and analytical skills regularly to identify issues and trends, develop solutions and/or recommendations.
  • Demonstrated ability to exercise strong judgment in sensitive situations.
  • Proficient with Microsoft Office Suite, especially Excel.


Education and Experience:

  • University degree in HRM or MBA.
  • Minimum of 4 years of experience as an HR generalist having expertise in especially talent acquisition, performance management, and employee relations ideally.
  • Experience in a high volume, fast paced and customer focused environment (preferably with experience in banking and FMCG companies).
  • Excellent knowledge of Azerbaijani and English, Russian is desirable.
  • HR certifications (SHRM, CIPD, HRCI etc.) will be considered an advantage.


Deadline for application: 15.12.2023

Please, send your CV to recruitment@pasha-insurance.az by indicating the name of the position in the "subject" line. Only short-listed candidates will be contacted.

Apply for this vacancy
Qəza komissarlığı üzrə təcrübəçi (Gəncə)
  • Bakı
  • 2023-11-15 - 2023-12-15

Vəzi̇fə Və Öhdəli̇klər:

  • Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisələrinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi; 
  • Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;                                                                                  
  • "Bakı şəhəri üzrə qəza komissarının qeydiyyata aldığı hadisəni - 1 iş günü, region üzrə qəza komissarının qeydiyyata aldığı hadisəni - 2 iş günü ərzində digər şöbəyə yönləndirir";                                                                 
  • Müştərinin müraciəti əsasında İMS Protech elektron bazasında hadisə üzrə məlumatın daxil edilməsi;                                                                             
  • Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq;                                  
  • Dələduzluqların araşdırılması zamanı - tərəflərin yazılı və ya video görüntülü izahatların alınması, bu barədə məlumatı ən qısa zamanda Dələduzluqların aşkarlanması şöbəsinə yönləndirmək;                                              
  • Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;                                         
  • Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;                                                                      
  • Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;                                                   
  • Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;                                                                          
  • Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarının səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;
  • Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin İMS Protech elektron bazasında və ya File Server-də yerləşdirmək;                                                                      
  • Region üzrə qəza komissarına zərərə məruz qalmış əmlakın qiymətləndirilməsində dəstək göstərmək;                                        
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.                                                                             

Bi̇li̇klər:

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, sığorta ilə əlaqəli təhsil arzuolunandır);
  • Yol nəqliyyat hadisələri haqqında biliklər arzuolunandır;
  • Avtomobil hissələrinin bazar dəyəri, servis xidmətləri haqqında məlumatlı olmaq arzuolunandır;
  • Müştərilərlə iş üsulları;
  • Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki biliklər;
  • Dil bilikləri; Azərbaycan dilində yüksək səviyyədə bilik mütləq, Rus və İngilis dili bilikləri arzuolunandır;
  • Sürücülük vəsiqəsi.

Bacarıqlar:

  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı;
  • Problemlərin həlli;
  • Komanda ilə işləmək;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Məqsədyönlülük;
  • Məsuliyyətli olmaq.


Son müraciət tarixi: 15 dekabr 2023

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az  ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Komplayns Xidməti üzrə aparıcı/ baş mütəxəssis
  • Bakı
  • 2023-11-03 - 2023-12-29

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ


  • Şirkətin fəaliyyətinin qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə uyğunluğuna nəzarət etmək, komplayns indiqatorları üzrə şirkətin mövqeyini qiymətləndirmək;
  • İllik monitorinq planı əsasında uyğunluq yoxlamalarını həyata keçirmək, nəticə ilə bağlı birbaşa rəhbərinə hesabat və tövsiyə sənədi təqdim etmək;
  • Qanunvericilik pozuntusuna səbəb ola biləcək risklərin aradan qaldırılması ilə əlaqədar görülməli olan tədbirlərin icrasına nəzarəti həyata keçirmək;
  • Cinayət yolu ilə əldə edilmiş pul vəsaitlərinin və ya digər əmlakın qanuniləşdirilməsinə və terrorçuluğun maliyyələşdirilməsinə qarşı fəaliyyət, Hədəfli maliyyə sanksiyaları haqqında Qanunun tələblərinin şirkət daxilində tənzimlənməsinə nəzarət etmək;
  • Şirkət daxilində və işçilər arasında komplayns mədəniyyətinin formalaşmasını təmin etmək;
  • Know your customer, know your vendor proseslərində nəzarəti həyata keçirmək, mümkün ola biləcək riskləri öncədən qiymətləndirməklə müvafiq tədbirlər görmək;
  • Komplayns risklərinin matrisinin formalaşdırılması prosesində aktiv iştirak etmək, proseslər zəncirində risk indiqatorlarını düzgün tətbiq etməklə, risk qiymətləndirilməsini aparmaq, açıq risklər üzrə nəzarət tədbirlərinin formalaşdırılmasını həyata keçirmək;
  • Qanunvericilikdə baş vermiş dəyişiklikləri izləmək, zəruri dəyişikliklər və həmin dəyişikliklərin biznes proseslərə təsiri ilə bağlı birbaşa rəhbərini məlumatlandırmaq;
  • Beynəlxalq sığorta bazarında komplayns funksiyasının təkmilləşdirilməsi ilə bağlı “best practice”-in araşdırılması və şirkət üzrə tətbiqini təmin etmək;
  • Şirkətin yeni yaradılmış satış kanalları  və sığorta məhsulları (buraya həmin məhsullarla bağlı ictimaiyyətə açıq material, təqdimat, press-reliz, broşura və s. daxildir) üzrə müvafiq struktur bölmələrdən daxil olan sorğular üzrə qanunvericiliyə uyğunluğunu təhlil edib rəy vermək;
  • Komplayns istiqaməti üzrə birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək.


BİLİKLƏR

  • İqtisadiyyat, riyaziyyat və ya hüquq üzrə ali təhsil (magistr təhsili üstünlükdür);
  • Analiz bacarığı, risk qiymətləndirilməsi bacarığı;
  • Kompüter bilikləri: peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından (xüsusilə Excel) istifadə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili biliyi arzuolunandır.

 

TƏCRÜBƏ

  • Komplayns, Risklərin idarə olunması, Audit sahəsində ən az 3 il təcrübə (sığorta, bank və digər maliyyə institutlarında və Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir).

BACARIQLAR

  • Dürüstlük;
  • Şəffaflıq;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Vaxtın səmərəli idarə edilməsi bacarığı;
  • Məntiqi və analitik düşüncə;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Şəxsi inkişafa yönümlülük;
  • Məqsədyönlülük;
  • Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı.


Son müraciət tarixi: 29.12.2023

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az  ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Əməliyyat Risklərin İdarəolunması üzrə aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssis
  • Bakı
  • 2023-11-03 - 2023-12-29

Vəzifə və Öhdəliklər:


  • Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq;
  • Risklərin idarəedilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və nəticəsində risk xəritəsini hazırlamaq;
  • Risk limitlərinə riayət olunmasına daimi nəzarəti həyata keçirmək və pozuntular barədə dərhal məlumat vermək;
  • Əməliyyat risklərinin qiymətləndirilməsini və təhlilini həyata keçirmək. Aylıq əsasda risk hesabatlarını hazırlamaq;
  • Risk iştahının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə Cəmiyyətin digər departamentlərindən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək;
  • Risk məsələləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək;
  • İnsidentlərin idarəolunması sistemi çərçivəsində bildirilmiş insidentləri təhlil etmək, risklərin aradan qaldırılması üçün təkliflər vermək;
  • Şirkətin aidiyyəti struktur bölmələri ilə birgə fövqəladə hallar planının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.


BİLİKLƏR

  • İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat üzrə bakalavr təhsili;
  • Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili bilikləri arzuolunandır.

 

TƏCRÜBƏ

  • Ümumilikdə əlaqəli sahədə 3 il iş təcrübəsi; Risklərin idarə olunması, audit üzrə minimum 1 il təcrübə (sığorta şirkətlərinin birində, digər maliyyə təşkilatlarında və ya Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir).

BACARIQLAR

  • Təqdimat bacarıqları;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı;
  • Məntiqi və analitik düşüncə;
  • Risklərin müəyyən edilməsi və qarşısının alınması tədbirləri;
  • Stresə davamlılıq;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Məqsədyönlülük;
  • Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq.


Son müraciət tarixi: 29.12.2023

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@paha-insurance.az  ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
Qəza komissarı (Qəza komissarı (Ağsu və Qazax-Tovuz iqtisadi rayonu)
  • Baku
  • 2023-10-30 - 2023-12-15

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;
  • Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;             
  • Region üzrə qəza komissarı qeydiyyata aldığı hadisəni 2 iş günü ərizndə digər şöbəyə yönləndirir;        
  • Müştərinin müraciəti əsasında elektron bazada hadisə üzrə məlumatın daxil edilməsi;                            
  • Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq;                                                                
  • Dələduzluqların araşdırılması zamanı - tərəflərin yazılı və ya video görüntülü izahatlarının alınması, bu barədə məlumatı ən qısa zamanda Dələduzluqların aşkarlanması şöbəsinə yönləndirmək;                                                                               
  • Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;                                                                                                 
  • Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;
  • Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;                                                                  
  • Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;                                                                               
  • Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarını səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;                           
  • Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin elektron bazasında və ya server-də yerləşdirmək;     
  • Region üzrə qəza komissarı zərərə məruz qalmış əmlakın qiymətləndirilməsinə dəstək göstərmək;
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.                                                                                            

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil: İqtisadiyyat və sığorta sahəsində təhsilə üstünlük verilir;
  • Müvafiq vəzifədə 1 il təcrübə: (sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
  • Azərbaycan dilini sərbəst bilmək (Rus və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
  • Microsoft Office bilikləri.

Biliklər:

  • Yol Hərəkəti Qaydaları;                 
  • Avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;                      
  • Müştərilərlə iş üsulları.                

Bacarıqlar:

  • Ünsiyyətçilik;
  • Problemlərin həlli;
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Stressə davamlılıq.

Son müraciət tarixi: 15 dekabr, 2023

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy
İstedadların idarə edilməsi və inkişaf üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2023-10-04 - 2023-12-29

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • İstedadların təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsi görüşlərini keçirmək
  • İşçi heyətindən gələn təlim və inkişaf tələblərini qeydə almaq və analiz etmək
  • İstedadların karyera inkişafı istiqamətində işləri təşkil etmək
  • İstedadların performans göstəricilərini analiz etmək
  • Cavabdeh olduğu işlər üzrə müvafiq hesabatlar hazırlamaq
  • Keçirilən sorğuların nəticələri barədə təqdimatlar hazırlamaq
  • İR Komitəsinə məlumatların vaxtında və dəqiq formada hazırlayıb təqdim etmək
  • Şirkət tərəfindən təşkil edilən tədbir, iclas və görüşlərdə aktiv iştirak etmək
  • Rəhbərlik tərəfindən gördüyü işlər istiqamətində verilən sorğu və digər tapşırıqları yerinə yetirmək
  • Təlim və inkişaf ödənişlərini izləmək və müvafiq addımlar atmaq
  • Keçirilən təlimlərin qeydiyyatını tutmaq və dəyərləndirilməsini aparmaq
  • Təlim və inkişaf fəaliyyətləri üçün təşkilati işləri icra etmək və aidiyyəti bölməyə məlumat vermək
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək     


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil
  • Kompüter bilikləri: MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) üzrə mükəmməl biliyin olması
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilində mükəmməl səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət qurma bacarığı (ingilis və rus dilləri arzuolunandır)
  • Təlim və İnkişaf prosesi haqqında bilik və təcrübə
  • Ümumi İnsan Resursları haqqında bilik
  • Əmək qanunvericiliyi üzrə bilik arzuolunandır
  • PHRi, SHRM, CİPD kimi beynəlxalq sertifikatlar arzuolunandır


TƏCRÜBƏ

  • Sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi


BACARIQLAR

  • Yazılı və şifahi ünsiyyət
  • Nəticə yönümlü
  • Təhlil
  • Məsuliyyətlik
  • Detallara diqqət
  • Təşkilatçılıq
  • Komandada işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 29.12.2023

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Apply for this vacancy

Application form

Upload your CV here
File name

The file you download cannot be more than 2 MB in doc, docx, PDF format.

Thank You!

Your application has been successfully submitted