*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Şəxsi kabinet

Bağla

Karyera

Bağla

Karyera

Komandamıza qoşulun

SİZİN RAHATLIĞINIZ BİZİM ÜÇÜN ÖNƏMLİDİR... PAŞA Sığorta sizə bu ailənin bir parçası olmaq imkanı və karyeranızı güclü korporativ mədəniyyətə malik şirkətdə peşəkar komandanın bir üzvü olaraq davam etdirməyi təklif edir.


GENİŞ İMKANLAR VƏ DİNAMİK İNKİŞAF... Bizim komandaya qoşulmanın üstünlüyü karyera inkişafı üçün sərhədlərin olmamasıdır. PAŞA Sığorta əməkdaşların davamlı peşəkar inkişafı və uğurlarında maraqlıdır. Burada işləmək sizə geniş təcrübə qazanmaq və bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək imkanı verir.


DAVAMLI DƏSTƏK... Biz əməkdaşlarımızı iş prossesinin davamlı olaraq inkişaf etdirilməsi üçün yeni təkliflərin verilməsinə və məsələlərin daha da optimal həlli üçün yeni perspektivlərin axtarılmasına həvəsləndirir və ruhlandırırıq.


LİDER OLMAQ ÜÇÜN HEÇ VAXT TEZ DEYİL... Biz öz bilik və bacarığını yüksək səviyyədə nümayiş etdirən, iş prosesi zamanı yaranan məsələləri həll edən və digər əməkdaşların öz potensiallarını üzə çıxarmaqda köməklik göstərən gənc istedadlara hər zaman LİDER olma imkanı yaradırıq.

Vakansiyaların siyahısı

Təşəbbüslərin Analitikası üzrə Mütəxəssis/Baş Mütəxəssis (Biznes Analitik)
  • Baku
  • 2024-03-05 - 2024-04-05

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Layihə və təşəbbüslərdən irəli gələn biznes proseslərin idarə edilməsi və təkmilləşdirilməsi üçün faydalı hesab olunan məlumatları struktur bölmələrdən əldə etmək və müvafiq tələbləri formalaşdırmaq;
  • Təşkilatın müvafiq proqram təminatında yeni və təkmilləşdirilmiş biznes proseslərin tətbiq edilməsində iştirak etmək;
  • Təşkilatdaxilində yaradılmış olan işçi qruplarında iştirak etmək;
  • Təşkilatın effektivliyinin dəyərləndirilməsi məqsədi ilə performansın idarəolunması proseslərinə dəstək olmaq;
  • PAŞA Sığortada strateji layihələrin icra statuslarına və departamentlər üzrə spesifik təşəbbüslərin həyata keçirilməsinə dəstək vermək;
  • Təşkilatın müvafiq biznes prosesləri üzrə xronometrajlar keçirmək;
  • Müvafiq proseslərdə icra edilmiş dəyişikliklərin müvafiq texniki mühitlərdə test edilməsinə dəstək olmaq;
  • Müvafiq proseslərdə icra edilmiş dəyişikliklər üzrə test və təlim sənədlərinin qaydalara uyğun tərtib etmək;
  • İcra olunan proseslər üzrə müvafiq təhlil hesabatlarını şöbə müdirinə təqdim etmək;
  • Proseslər üzrə struktur bölmələrdən aiddiytı üzrə daxil olan müraciətləri cavablandırmaq;
  • Xidmət səviyyəsinin artırılması məqsədi ilə digər zəruri mexanizmlər hazırlamaq və onların tətbiq edilməsi üçün müvafiq tədbirləri icra etmək;
  • Birbaşa müdirin tapşırığına əsasən, vəzifə təlimatında qeyd olunmamış, Şirkət üçün faydalı ola biləcək işləri icra etmək.


Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək;
  • Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən proses metodologiyaları üzrə biliklər;
  • Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatların təhlil etmə bacarığı;
  • Bilavasitə bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilmək və işdə rəhbər tutmaq;
  • Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqramlarından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;
  • Prosesin təsvirini diagram üzərindən izah edəcək alətlərdən (figjam, miro, visio, balsamic və s.) istifadə etmə bacarığı.


Təcrübə

  • Biznes proseslər və ya sığorta sahəsində minimum 1-3 il iş təcrübəsi;


Bacarıqlar:

  • Güclü kommunikasıya bacarığı;
  • Güclü təhlil etmə bacarığı və həll yollarının müəyyən edilməsi;
  • Analitik düşüncə;
  • İş prosesində yaranan problemləri çevik həll etmək bacarığı;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Komandalar və maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq.


Son müraciət tarixi: 05 aprel, 2024

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi [email protected] ünvanına göndərin.  

Bu vakansiyaya müraciət edin
Risklərin monitorinqi və araşdırılması şöbəsinin aparıcı/baş mütəxəssisi
  • Baku
  • 2024-02-29 - 2024-03-28

Risklərin monitorinqi və araşdırılması şöbəsinin aparıcı/baş mütəxəssisi kimi siz şirkətin dələduzluq fəaliyyətlərindən qorunmasında və daxili nəzarət tədbirlərinin həyata keçirilməsində mühüm rol oynayacaqsınız. Siz dələduzluqla bağlı risklərin qiymətləndirilməsi, monitorinqi və azaldılmasına cavabdeh olmaqla yanaşı, eyni zamanda əməliyyat səmərəliliyini və uyğunluğunu optimallaşdırmaq üçün daxili nəzarət tədbirlərini gücləndirəcəksiniz.


Vəzifə və öhdəliklər:

  • Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqinin aparması;
  • Risklərə nəzarət və qiymətləndirilmənin aparılması;
  • Risklərin qarşısını almaq/azaltmaq üçün tədbirlərin hazırlanması və həyata keçirilməsinin izlənilməsi;
  • Yaranan riskləri proaktiv şəkildə təhlil etmək və potensial dələduzluq hallarının qarşısını almaq üçün əsas risk göstəriciləri və ölçülərinin müəyyənləşdirilməsi;
  • Dələduzluq riski üzrə daxil olmuş insidentlərə dair məlumatların toplanması, araşdırılması;
  • Dələduzluq hallarının aşkarlanması və qarşısının alınması məqsədilə strategiyaların hazırlanması;
  • Proseslər üzrə mövcud risk nəzarət mexanizmlərinin monitorinqinin keçirilməsi;
  • Dələduzluq halları üzrə araşdırma / Daxili nəzarət yoxlaması üzrə nəticələrə dair hesabatların hazırlanması, rəhbərliyə və maraqlı tərəflərə təqdim edilməsi;
  • Analitik hesabatların hazırlanması;
  • Vəzifə tələblərindən irəli gələn sair işlərin icrası.


Bilik və bacarıqlar:

  • Ali magistr təhsili;
  • Hərbi xidməti bitirən və ya möhlət hüququ olan (oğlanlar üçün);
  • Risk və Maliyyə sahələri üzrə ən azı 2 illik təcrübə;
  • Azəebaycan dilində səlis danışıq və korporativ yazı qabiliyyəti;
  • İngilis və Rus dili biliyi üstünlükləri;
  • Peşəkar sertifikata (CFE, CİA, ACCA) üstünlük verilir.
  • Müvafiq normativ sənədlər və qanunvericilik üzrə nəzəri biliklərə malik olmaq;
  • Peşəkar səviyyədə MS Office, xüsusilə MS Excel-dən istifadə bacarığı;
  • Daxili nəzarət prinsipləri, risklərin idarə edilməsi metodologiyaları haqqında güclü anlayış;
  • Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;
  • Mürəkkəb məlumatları şərh etmək və dələduzluq fəaliyyətlərini göstərən nümunələri müəyyən etmək bacarığı, güclü analitik bacarıq;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti.


Son müraciət tarixi: 28 mart, 2024

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected]  ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Product Owner at Digital and Retail Business Tribe
  • Baku
  • 2024-02-28 - 2024-03-31

Job Summary:

We are seeking a dynamic Product Owner to join our Agile team. The ideal candidate will be skilled in managing product backlogs, aligning product development with business goals, and delivering customer satisfaction through early and continuous delivery. Responsibilities include streamlining development processes, writing effective user stories, utilizing data for improvement, and aligning the product roadmap with business objectives. The role demands not only technical acumen but also strong soft skills such as clear communication, teamwork, conflict resolution, and the ability to motivate and guide team members. If you are passionate about driving product success in a fast-paced, collaborative environment, we would like to hear from you.


Key Responsibilities:

          Hard skills:

  • Ensures Agile ceremonies are result-oriented; Maintains a well-prioritized backlog; Collaborates with cross-functional team; Satisfy Customers Through Early and Continuous Delivery; Deliver Value Frequently; Regularly Reflect and Adjust Your Way of Work to Boost Effectiveness
  • Consistently delivers well-defined product backlogs, aligns features with business goals and adapts strategy based on feedback
  • Establishes and streamlines efficient development processes, identifies bottlenecks and drives continuous improvement initiatives
  • Writes user stories that capture end-user needs, acceptance criteria and business value for development teams to execute efficiently
  • Utilizes data to identify areas of improvement, implements data driven changes and measures process effectiveness
  • Aligns product roadmap with business objectives, identifies growth opportunities and make strategic decisions 
  • Developing process as prioritization of quality, user story refinement, acceptance testing, alignment with product vision, feedback loop and continiuous communication.
  • Collaborate with stakeholders to understand the overarching business objectives driving the proposed change.
  • Having a basic understanding of the underlying technologies or systems involved in the product development
  • Ensuring the squad objectives align with broader organizational goals, fostering a sesne of purpose and direction
  • Articulating business requirements, concerns or expectations clearly to th development team during and after code reviews.
  • Providing insights into how code changes may impact user experience, ensuring that the changes align with user needs
  • Understanding how the architecture allows the product to scale with increased user demand or data volume, ensuring that it can handle growth effectively
  • Familiarity with the technology stack being used helps in making informed decisions, understanding limitations, and aligning technology choices with business goals
  • Be aware of basic security principles and how they apply to the product, contributing to discussions on potential risks and mitigation strategies
  • Driving the alignment of product development with strategic business objectives;
  • Collaborating to define KPI's and goals for the upcoming quarter;
  • Communicating with stakeholders regarding future releases, plans and challenges faced;
  • Collaborating on resource planning, ensuring that the necessary budget and manpower are allocated;
  • Actively participate sessions regarding QBR process by providing insights into the product's impact on business metrics.


    Soft skills:
  • Communicates clearly with team members, stakeholders, and customers, ensuring alignment and understanding of strategies and goals
  • Promotes teamwork, resolves conflicts and ensures effective collaboration between squad members and other stakeholders
  • Provides guidance, motivates squad members and facilitates professional growth while ensuring successful outcomes
  • Identifying and resolving challenges, making informed decisions, and finding creative solutions to deliver value to the customers
  • Being flexible to handle changing priorities, requirements, and timelines, while maintaining focus on the overall product goals
  • Balancing different stakeholder demands, managing conflicts, and facilitating consensus to achieve the best outcomes
  • Effectively communicating the product vision, updates and priorities, ensuring alignment and understanding among teams and various stakeholders; Efficiently manage time during presentations, focusing on key points and leaving room for questions and discussions; Demonstrating a deep understanding of the product, its features, and the value it brings to users and the business


          Requirements & qualifications:

  • Educational Background: A Bachelor's degree in Business Administration, Computer Science, Engineering, or a related field.
  • Professional Experience: At least 3 years of experience in product management or a related field, preferably in an Agile environment.
  • Agile Methodology Proficiency: Understanding of Agile principles, practices, and methodologies. Certification in Agile methodologies, such as Certified Scrum Product Owner (CSPO), is a plus.
  • Technical Acumen: Basic understanding of the technologies or systems involved in product development.
  • Analytical and Problem-Solving Skills: Ability to utilize data to identify areas of improvement and implement data-driven changes. Strong problem-solving skills with a creative approach to finding solutions.
  • Communication and Interpersonal Skills: Excellent verbal and written communication skills. Ability to articulate business requirements clearly and provide insights effectively.
  • Leadership and Team Management: Experience in leading cross-functional teams, providing guidance, resolving conflicts, and facilitating teamwork and collaboration.
  • Stakeholder Management: Ability to balance different stakeholder demands, manage conflicts, and facilitate consensus.
  • Project Management Skills: Competency in managing multiple priorities, handling changing requirements, and timelines while keeping a focus on overall product goals.
  • Understanding of Business and Market: Knowledge of market trends, customer needs, and the ability to align product


Deadline for applications: 31.03.2024 


Please send your CV to [email protected]  with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Tibbi xidmətlər üzrə kiçik mütəxəssis
  • Baku
  • 2024-02-27 - 2024-03-31

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • İş vaxtı ərzində sığorta olunmuş şəxslərə sığorta proqramına dair məsləhət xidmətinin göstərilməsi, sığorta olunanların hüquq və vəzifələrinin izahı;
  • İş vaxtı ərzində sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq tibb müəssisələrinə yönləndirilməsi;
  • Ehtiyac olduqda sığorta olunan şəxslərə tibbi yardım göstərilməsi və ya hospitalizasiya məqsədilə tibb müəssisəsinin seçimində köməklik, sığorta olunanların hospitalizasiyasının təşkili;
  • Sığorta olunan şəxslərin maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə danışıqların aparılması;
  • Tibbi sığorta üzrə baş vermiş sığorta hadisələrinin ilkin tənzimlənməsi üzrə işlərin aparılması, sığorta olunanların müraciət faktları ilə bağlı tibb müəssisələrindən daxil olan məlumatların ProTech Sisteminə daxil edilməsi;
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


BİLİKLƏR

  • Tibb üzrə ali təhsil;
  • Komyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dilində baza danışıq bacarığı arzu olunandır.


TƏCRÜBƏ

  • Tibbi sığorta sahəsində və ya müvafiq səhiyyə sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır.


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Qeyri standart vəziyyətə  cəld reaksiya vermək.


Son müraciət tarixi: 31 mart 2024

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Satış, hesabatlılıq və analitika üzrə mütəxəssis
  • Bakı
  • 2024-02-21 - 2024-03-21

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

  • Satış planlarının və məqsədlərinin hazırlanması;                                                                                           
  • Biznes qərarlarını və ya təşəbbüslərini dəstəkləyən fərdi hesabatların və tövsiyələrin təqdim edilməsi;                            
  • Müqavilələrin ləğvinə nəzarət;                                                                                             
  • Bonus Hesabatlarının hazırlanması;                                                       
  • Satış performansının monitorinqi və qiymətləndirilməsi;                                                                                           
  • Satış hədəflərinin əməkdaşlar arasında bölgüsü;                                                                                                                                                                                                                      

BİLİKLƏR:

  • Ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan səlis danışıq, Rus və İngilis dili biliyi arzuolunandır
  • MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı

BACARIQLAR:

  • Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı
  • Analitik düşüncə qabiliyyəti
  • Stressə davamlılıq
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Problem həll etmək bacarığı


Son müraciət tarixi: 31.03.2024

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Mühasibatlıq üzrə təcrübəçi
  • Bakı
  • 2024-02-21 - 2024-03-21

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

  • Mühasibat uçotu proqramına seçilmiş əməliyyatların daxil edilməsi;
  • Sığorta haqları üzrə daxil olan sorğuların cavablandılırması;
  • Ödəniş Terminallarından daxil olan sorğuların araşdılırması;
  • Sənədlərin arxivləşdirilməsi;
  • Qrup rəhbərinin digər tapşırıqlarının icrası;

BİLİK VƏ BACARIQLAR

  • Maliyyə və ya mühasibatlıq sahəsində ali təhsil;
  • Yazılı və şifahi kommunikasiya bacarığı;
  • Komandaya rahat adaptasiya və tez öyrənmək bacarığı;
  • Analitik və kreativ düşünmə bacarığı;
  • Ofis proqramlarında işləmə bacarığı : MS Excel


    Son müraciət tarixi: 31 mart 2024
    Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.


Bu vakansiyaya müraciət edin
Maliyyə nəzarəti üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2024-02-21 - 2024-03-21

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

  • Agent komissiyaları üzrə bütün müqavilələrin yığılması və reyestrın aparılması                                   
  • Sistem ilə müqavilə şərtlərinin yoxlanılması                                                                                                   
  • Vergi mühasibinə gündəlik işlərində dəstək                                                                                                    
  • Tibbi sığorta ödənişlərinin, xitam ödənişlərinin yoxlanılması                                                                     
  • Tələbnamələrin yoxlanılmasına dəstək                                                                                             
  • Vendorlar üzrə ödəniş sənədlərinin yoxlanılmasına dəstək                                                                        
  • Sığorta ödənişlərinin yoxlanılmasına dəstək                                                                                                    

BİLİK VƏ BACARIQLAR

  • Maliyyə  sahəsində ali təhsil
  • Yazılı və şifahi kommunikasiya bacarığı
  • Komandaya rahat adaptasiya və tez öyrənmək bacarığı
  • Analitik və kreativ düşünmə, təhliletmə bacarığı
  • Ofis proqramlarında işləmə bacarığı : MS Excell

  • Son müraciət tarixi: 31 mart 2024

  • Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
Bu vakansiyaya müraciət edin
Korporativ Bank kanalları üzrə mütəxəssis/baş mütəxəssis
  • Baku
  • 2024-02-21 - 2024-03-21

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

 

  • Cəmiyyət tərəfindən satışlar üzrə qəbul edilmiş korporativ strategiyasına müvafiq qaydada fəaliyyətin təmin edilməsi;
  • Satış imkanlarını araşdırılmaları, habelə faktiki satış həcmləri ilə müəyyən olunmuş planın və keçən ilin analoji müddətinin müqayisəli təhlilinin aparılması, illik büdcənin və məsul olduğu partnyorlar üzrə satış üçün planlaşdırılan həcmlərin tərtib olunması məqsədi ilə tabe olduğu departamentə tələb olunan informasiyaların təqdim edilməsi və bu istiqamətdə departamentə yardımın göstərilməsi;
  • Mövcud olan korporativ bank müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işləmək;
  • Bank, bank olmayan kredit təşkilatı və lizinqlər ilə mütəmadi görüşlər keçirərək, “PAŞA Sığorta” ASC-nin bank sığorta məhsullarının satışını həyata keçirmək;
  • Gündəlik satış barədə müvafiq hesabat formasını birbaşa rəhbərə təqdim etmək;
  • Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;
  • Korporativ bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələr yazılması;  
  • Hər bir korporativ müştəri üzrə sığorta şəhadətnaməsinin yenilənməsi barədə məlumatları və müvafiq müştərilərlə əlaqəli digər komunikasiyaları özündə əks etdirən ayrıca faylların yaradılması və onlara nəzarət edilməsi;      

BİLİKLƏR VƏ BACARIQLAR

 

  • Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərinin sərbəst biliklər, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir;
  • MS Office proqram təminatı  paketi xüsusi ilə də MS Exceldə sərbəst işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Dəqiqlik;
  • Analitik düşüncə;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı;

 

TƏCRÜBƏ

  •  Müştəri xidmətləri sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Sığorta sahəsində, bank sahəsində və müvafiq sertifikasiya üzrə iş təcrübəsinə üstünlük verilir.


Son müraciət tarixi: 31 mart 2024

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Financial Analyst
  • Baku
  • 2024-02-21 - 2024-03-21

Financial Analyst Roles & Responsibilities:

  • Direct participation in the preparation of monthly corporate reports ("Management Report") and semi-annual and annual financial statements of the Company's International Financial Reporting Standards ("IFRS");
  • Organize data into accessible reports and perform various types of analysis using key metrics such as yearly growth, return on assets, return on equity and other insurance related analysis.
  • Identifying financial performance trends and financial risk, and making recommendations.
  • Study a company’s data to give advice for guiding business and overall financial strategy.
  • Contributes to the development of the internal reporting system using business intelligence solutions and to support the continuous improvement of the process.

Other Responsibilities

  • Direct participation in the development of software for the activity directions and automation of the relevant processes;
  • Participate in the analysis of the financial condition of the insurance portfolio;
  • Participate in the provision of external information;
  • Other tasks assigned by the direct supervisor (financial analysis, data collection, etc.).

Required skills:

Study: Bachelor or master degree in Finance, Accounting, Economics, Business or Statistics.

Experience: minimum 2-3 years.

Knowledge (language, programs, etc.): Fluent in Azerbaijani and English skills, Russian is preferrable.

Technical skills: advanced use of MS Office, Power BI, SQL, Python and related tools.

Special Skills (speech, analytical thinking etc.): 

  • Theoretical knowledge of generally accepted principles and rules of accounting, international financial management and economic principles;
  • Proven logical, analytical and financial modeling skills;
  • Negotiation skills and the ability to develop strong working relationships;
  • Accuracy, attentiveness, planning and organizational skills.

Personal qualities (stress-resistant, etc.): Stress-resistant, teamwork skills, presentation skills, strong self-discipline and deadline culture, knowledge of corporate finance, information analysis and financial diagnosis.

Additional notes: Candidates with ACCA, CFA or experience in the insurance industry will be preferred.

Deadline for applications: 31.03.2024

Please send your CV to [email protected] with the title of the position you are applying for in the "Subject" section.


Bu vakansiyaya müraciət edin
İstedadların idarə edilməsi və inkişaf üzrə mütəxəssis
  • Baku
  • 2024-02-21 - 2024-03-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnsan Resursları və İstedadların İdarəolunması Departamentində İstedadların idarə edilməsi və inkişaf üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

 

Vəzifə və Öhdəliklər:

 

  • İstedadların təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsi görüşlərini keçirmək
  • İşçi heyətindən gələn təlim və inkişaf tələblərini qeydə almaq və analiz etmək
  • İstedadların karyera inkişafı istiqamətində işləri təşkil etmək
  • İstedadların performans göstəricilərini analiz etmək
  • Cavabdeh olduğu işlər üzrə müvafiq hesabatlar hazırlamaq
  • Keçirilən sorğuların nəticələri barədə təqdimatlar hazırlamaq
  • İR Komitəsinə məlumatların vaxtında və dəqiq formada hazırlayıb təqdim etmək
  • Şirkət tərəfindən təşkil edilən tədbir, iclas və görüşlərdə aktiv iştirak etmək
  • Rəhbərlik tərəfindən gördüyü işlər istiqamətində verilən sorğu və digər tapşırıqları yerinə yetirmək
  • Təlim və inkişaf ödənişlərini izləmək və müvafiq addımlar atmaq
  • Keçirilən təlimlərin qeydiyyatını tutmaq və dəyərləndirilməsini aparmaq
  • Təlim və inkişaf fəaliyyətləri üçün təşkilati işləri icra etmək və aidiyyəti bölməyə məlumat vermək
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək     


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil
  • Kompüter bilikləri: MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) üzrə mükəmməl biliyin olması
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilində mükəmməl səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət qurma bacarığı (ingilis və rus dilləri arzuolunandır)
  • Təlim və İnkişaf prosesi haqqında bilik və təcrübə
  • Ümumi İnsan Resursları haqqında bilik
  • Əmək qanunvericiliyi üzrə bilik arzuolunandır
  • PHRi, SHRM, CİPD kimi beynəlxalq sertifikatlar arzuolunandır


TƏCRÜBƏ

  • Sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi

BACARIQLAR

  • Yazılı və şifahi ünsiyyət
  • Nəticə yönümlü
  • Təhlil
  • Məsuliyyətlik
  • Detallara diqqət
  • Təşkilatçılıq
  • Komandada işləmək bacarığı.


Son müraciət tarixi: 15.03.2024

 

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Baş aktuari
  • Baku
  • 2024-02-21 - 2024-03-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Aktuar xidmətində Baş Aktuari vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


  • Data analiz və aktuar hesabalamalarını aparmaqla müxtəlif sığorta növləri, məhsulları və riskləri üzrə tarif dərəcələrinin təyin edilməsi;                                                      
  • Məhsullar üzrə gəlirlilik analizini aparmaqla qiymətlərdə dəyişiklik, təkmilləşmə ve optimallaşma üzrə tövsiyələrin verilməsi;                                                         
  • Trendlər, oxşarlıqlar və uyğunluqların müəyyən olunması üçün böyük məlumat toplusunun işlənilməsi və vizuallaşdırılması;                                                             
  • “Data visualization” üsullarından istifadə edərək məlumatların təqdim edilməsi;          
  • Məhsul yaradılması, tarif əsaslandırılması və regulyator normativ sənədlərlə uyğunluğun təmin edilməsində aktuar dəstəyin göstərilməsi;                                             
  • İT, marketinq, anderraytinq, məhsul sahibləri və satış komandaları ilə sıx əməkdaşlığın qurulması;                                                               
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.                                                          
  •                                                                                                              

 

BİLİKLƏR

  • İqtisadiyyat, Maliyyə, Riyaziyyat və ya digər müvafiq sahələr üzrə təhsil;
  • Yaxşı səviyyədə aktuar riyaziyyat, statistik təhlil üsulları və təqdimat bacarıqları;       
  • Kompüter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması.

 

TƏCRÜBƏ

  • Aktuar sahəsi üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi tələb olunur.

BACARIQLAR

  • Təqdimat bacarıqları;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Müsbət təfəkkür;
  • Dəqiqlik;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı;
  • Məntiqi və analitik düşüncə;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Yaradıcılıq;
  • Komandada işləmək bacarığı;

Son müraciət tarixi: 15 mart, 2024

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected]  ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Human Resources Business Partner / Sr. Senior Human Resources Business Partner
  • Baku
  • 2024-02-21 - 2024-03-15

PASHA Insurance OJSC is looking for a highly motivated Senior Human Resources Business Partner to join our HR team. 

 

Duties/Responsibilities:

  • Provide HR advisory and support services to designated business units, including advice and guidance on HR policies and recommendations.
  • Work closely with management and employees to improve work relationships, build morale, and increase productivity and retention.
  • Provide day-to-day coaching to leaders of designated business functions including policy interpretation and application, performance management and employee relations issues.
  • Manage and resolve complex employee relations issues. Conduct effective, thorough, and objective investigations if needed.
  • Develop and drive strategies to attract, develop, engage, and retain strong and diverse talent, with an eye for longer-term growth and stability.
  • Perform talent acquisition to ensure robust candidate pipeline. Conduct interviews using various reliable recruiting and selection tools/methods to filter candidates within schedule.
  • Network and build contacts to source candidates better in the future.


Required Skills/Abilities:

  • Outstanding verbal and written interpersonal and communication skills.
  • Excellent organizational skills, high degree of attention to detail and comfort working with ambiguity.
  • Ability to manage multiple, complex issues and prioritize projects.
  • Time management skills with a proven ability to meet deadlines.
  • Strong critical thinking and analytical skills regularly to identify issues and trends, develop solutions and/or recommendations.
  • Demonstrated ability to exercise strong judgment in sensitive situations.
  • Proficient with Microsoft Office Suite, especially Excel.



Education and Experience:

  • University degree in HRM or MBA.
  • Minimum of 4 years of experience as an HR generalist having expertise in especially talent acquisition, performance management, and employee relations ideally.
  • Experience in a high volume, fast paced and customer focused environment (preferably with experience in banking and FMCG companies).
  • Excellent knowledge of Azerbaijani and English, Russian is desirable.
  • HR certifications (SHRM, CIPD, HRCI etc.) will be considered an advantage.


Deadline for application: 15.03.2024

Please, send your CV to [email protected] by indicating the name of the position in the "subject" line. Only short-listed candidates will be contacted.  

Bu vakansiyaya müraciət edin
İnformasiya Təhlükəsizliyin İdarə edilməsi və qiymətləndirilməsi şöbəsinin rəhbəri
  • Baku
  • 2024-02-14 - 2024-03-14

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

  • Şirkət daxili İnformasiya Təhlükəsizliyi proseslərin, və tələblərin kommunikasiya proseslərin aparılması və aidiyyatı funksiyalar ilə müzakirələrin aparılması;
  • İnformasiya təhlükəsizliyi siyasət, prosedurların və standartların şirkətin tələbləri və NIST kimi qabaqcıl təcrübələrə uyğunluğuna və aktuallığına nəzarət edilməsi, və idarə edilməsi;
  • Təşkilat üzrə informasiya təhlükəsizliyi risklərinin daimi olaraq müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi, yenilənməsi və idarə edilməsi;
  • Şirkətdə müəyyən edilmiş informasiya təhlükəsizliyi siyasətləri, standartları və təlimatlarına əsaslanan informasiya təhlükəsizliyi proseslərin, risklərin və kontrolların reyesterlərin idarə edilməsi;
  • Şirkətin İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi audit proseslərinə nəzarət etmək;
  • İT infrastrukturu, proqram təminatları, platformaları və təchizatçıları ilə bağlı risklərin müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi;
  • İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə NIST CSF qabaqcıl təcrübələrə uyğun olaraq yetkinlik səviyyəsinin yüksəldilməsi istiqamətində strateji planın hazırlanması və idarə edilməsi;
  • Şirkət daxili İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə təlimlərin idarə edilməsi.
  • Şirkətin təhlükəsiz proqramlaşdırma, tədbiqlərin və infrastruktur sızma testlərin idarə edilməsi;
  • Şirkətin İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə risklərin, kontrolların, və digər metriklər üzrə hesablatların bir başa rəhbərə təqdim edilməsi.


BİLİK VƏ BACARIQLAR

  • İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi sahəsində ən azı 3 il, iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilini əla, ingilis dilini əla, və Rus dili orta səviyyədə bilən;
  • NIST/ISO27001 standartları üzrə təcrübə və biliklər;
  • CISSP, CISM, CISA, CRISC, COBIT kimi sertifikatlardan biri və ya bir neçəsinə sahib olması arzu olunandır;
  • İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi risklərin və kontrolların qiymətləndirilməsi, sənədləşməsi, hesabatların hazırlanması üzrə təcrübə;
  • İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi texnologiyaları, arxitekturaları və işləmə prinsipləri barədə güclü bilik və təcrübə;
  • İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi audit prosesləri üzrə bilik və təcrübənin olması;
  • Analitik düşüncə və stressə dözümlü olmaq və həll istiqamətində qərar qəbul etmək bacarığı;
  • Ünsiyyətqurma, komandada işləmək və idarə etmək bacarığı;
  • Səbrli və soyuqqanlı olmaq bacarığı.


Son müraciət tarixi: 14 mart 2024


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Satış Kanallarının idarəolunması üzrə ekspert
  • Baku
  • 2024-02-09 - 2024-03-09

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Mövcud müştəri bazasının artırılması və satış həcminin genişləndirilməsi məqsədi ilə rəqəmsal və pərakəndə biznes üzrə (avto, əmlak, səyahət və s.) müxtəlif məhsulların və xidmətlərin inkişafı istiqamətində satış komandasına dəstəyin göstərilməsi,
  • Cari satış proseslərin təhlil edilməsi və inkişaf edilməli sahələrinin müəyyən edilməsi,
  • Mövcud satış kanallarının inkişaf etdirilməsi istiqamətində işlərin müəyyən edib pərakəndə istiqaməti üzrə müxtəlif məhsullarının həmin kanallar üzərindən satışın həyata keçirilməsində dəstəyin göstərilməsi,
  • Yeni və mövcud məhsullarının yeni satış kanallarının müəyyən edilməsi və həmin kanallar üzrə satış prosesinin təşkil olunması,
  • Təkmilləşdirilmiş satış proseslərinin dizayn edilməsi, komanda və mərkəzi təşkilat daxilində maraqlı tərəflərlə uyğunlaşdırılması;
  • Cari məhsulların, onların paketləri və üstünlüklərin satış strategiyasının müəyyən edilməsi;
  • Çarpaz- satış imkanlarının inkişaf etdirilməsi;
  • Rüblük məqsədlərə və əsas nəticələrə çatmaq məqsədilə yeni satış kanallarının, əməkdaşlıqların yaradılması və mövcud olanların inkişaf etdirilməsi;
  • Satış nümayəndələrinə və kanal tərəfdaşlarına dəstək göstərilməsi;
  • Şirkətin siyasət və prosedurlarına uyğunluğunun təmin edilməsi;


BİLİKLƏR

  • Biznes və ya marketinq sahəsində ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq, yaxşı səviyyədə rus dili biliklərinin olması üstünlükdür;
  • Peşəkar Excel və ümumi analitik bilikləri.


 

TƏCRÜBƏ

  • B2C (Sales, Marketing, Productç etc.) istiqaməti üzrə azı 2 il iş təcrübəsinin olması.

 

BACARIQLAR 

  • Təşəbbüskarlıq
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Çalışqan olmaq
  • Öhdəliklərinə məsuliyyətli olmaq
  • Dəqiqlik
  • Fikirlərini aydın izah edə bilmək
  • İşgüzar məktubları yüksək səviyyədə tərtib edə bilmək
  • Yaranmış vəziyyətlərə çevik reaksiya vermək
  • Problemli vəziyyəti həll etmək
  • Komandada işləmək
  • Təklif olunan məhsulun satışını təmin etmək bacarıqları 

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Customer Retention and Loyalty Expert
  • Baku
  • 2024-02-09 - 2024-03-09

Role Overview:

  • As the Customer Retention and Loyalty Expert at PASHA Insurance, you will play a pivotal role in developing and implementing retention strategies to enhance customer loyalty and satisfaction.
  • You will be responsible for implementing a comprehensive approach that focuses on personalized customer experiences, strategic engagement, and continuous improvement based on data-driven insights.
  • You will have the opportunity to design and execute innovative loyalty programs, analyze customer feedback, and implement initiatives to improve churn rate. Your expertise will contribute to the development of special reward programs tailored to our loyal customers' preferences, fostering engagement, and driving business growth.


Key Responsibilities:

  • Utilize data analytics to segment the customer base into distinct groups based on their behavior, preferences, and value to the company.
  • Develop targeted strategies for each segment to address their specific needs, preferences, and risk of churn.
  • Continuously monitor and optimize the customer journey at every touchpoint. Identify pain points and areas for improvement through customer feedback and interaction data.
  • Implement targeted interventions such as personalized offers, direct outreach from customer service, or access to exclusive services to address their concerns and incentivize them to stay.
  • Develop and implement comprehensive retention strategies to increase customer loyalty and satisfaction.
  • Analyze customer feedback and data to identify trends and opportunities for improvement in retention efforts.
  • Implement initiatives to reduce churn rate and increase customer lifetime value.
  • Design and execute innovative loyalty programs that effectively incentivize engagement and enhance customer experience.
  • Collaborate with cross-functional teams to ensure alignment of loyalty programs with overall business objectives.
  • Design personalized reward programs that align with customer preferences and drive sustained engagement.
  • Continuously monitor and evaluate the performance of loyalty programs, making data-driven recommendations for optimization.
  • Stay abreast of industry trends and best practices in loyalty program management and customer retention.


Requirements:

  • Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Economics or related field.
  • Minimum of 2 years of experience in a customer retention, loyalty program management, or customer relationship management role
  • Deep understanding of customer segmentation, behavioral analysis, and targeted marketing strategies.
  • Proven experience in developing and implementing successful loyalty programs and understanding of different strategies to enhance customer engagement.
  • Strong analytical and problem-solving skills to analyze data, identify trends, and develop actionable insights.
  • Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively across teams.
  • Creative thinking and innovation mindset to design engaging and effective loyalty initiatives.
  • Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment and adapt to changing priorities.
  • Passion for delivering exceptional customer experiences and driving business growth.
Bu vakansiyaya müraciət edin
Təkrarsığorta üzrə assistent
  • Bakı
  • 2024-02-06 - 2024-03-25

Vəzifə və öhdəliklər:

  • Debitor və kreditorların araşdırılması və onların ödənilməsi ilə bağlı bütün kompleks işlərdə iştirak etmək;
  • Birbaşa müdirin göstərişinə əsasən şirkətin öz riskləri üzrə əlverişli şərtlərin əldə edilməsi və onların təkrarsığortalanması üçün təkrarsığortaçılar ilə danışıqlar aparmaq;
  • Aktiv olan təkrarsığorta müqavilələri üzrə ödəniş və zərər borderolarının təhlili, yoxlanılması və müvafiq istiqamətlərə yönləndirilməsi.
  • Müvafiq təqdimatların hazırlanmasında birbaşa müdirə və digər təkrarsığorta şöbəsinin əməkdaşlarına köməklik göstərmək;
  • Birbaşa müdirin rəhbərliyi altında şöbənin operativ məsələlərinin həlli prosesində iştirak etmək.


Bilik və bacarıqlar:

BİLİKLƏR

  • Ali təhsil: İqtisadiyyat, maliyyə, hüquq, riyaziyyat;
  • Dil bilikləri: yaxşı səviyyədə (B2/C1,C2) Azərbaycan, İngilis və Rus dilləri;
  • Kompüter bilikləri: Microsoft Office proqramlarından istifadə etmək bacarığı;


TƏCRÜBƏ

  • Sığorta sahəsində təcrübə arzuolunandır. 


BACARIQLAR

  • Analitik təhlil, məntiq, məlumatları tez bir vaxtda anlamaq;
  • Bazar üzrə araşdırma və təhlil apara bilmək;
  • Microsoft Office proqramlarında səlis işləmə bacarığı;
  • Danışıq və təqdimat bacarığı.


Son müraciət tarixi: 25 fevral 2024 

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.


Bu vakansiyaya müraciət edin
Head of a SQL Development Division
  • Bakı
  • 2024-02-06 - 2024-03-06


Head of a SQL Development Division focusing on the management and delivery of reporting solutions within an organization, aligning database strategies with the broader software development goals of the organization and ensuring that the organization's operational data needs are met efficiently and securely, aligning database support functions with business objectives.



JOB DESCRIPTION


- Overseeing the development and optimization of SQL queries and stored procedures.
- Collaborating with other software development teams to integrate SQL databases with other applications.
- Ensuring seamless data flow between SQL databases and software applications.
- Guiding the team in data modeling and database schema design.
- Troubleshooting and resolving complex SQL and database-related issues.
- Acting as the senior technical expert in SQL development
- Overseeing the design, development, and maintenance of reporting solutions.
- Ensuring reports are accurate, timely, and meet user requirements
- Providing data-driven recommendations to support business decisions.
- Implementing rigorous testing processes to ensure the accuracy and reliability of reports.
- Continuously monitoring and improving the quality of reporting outputs.
- Monitoring and optimizing the performance of reporting systems.
- Identifying and implementing efficiency improvements
- Managing the process of fulfilling business requests related to operational data, such as data retrieval, updates, inserts, and deletions.
- Ensuring timely and accurate response to business data needs.
- Leading and managing the team including hiring, training, and mentoring team members.
- Fostering a collaborative team environment and encouraging professional development among team members.
- Managing and prioritizing projects and initiatives.
- Ensuring projects are completed on time and within budget.


JOB REQUIREMENTS:

1. Educational Background:
- Bachelor's or Master’s degree in Computer Science, Information Technology, or a related field.
- Certifications in SQL, database management, or relevant technologies are a plus.

2. Professional Experience:
- Experience in SQL development more than 4 years

- Experience in report development or business intelligence.
- Experience in leading a technical team, preferably in an SQL or database-focused area.

3. Technical Skills:
- Deep expertise in SQL programming, database design, and optimization.
- Familiarity with various database management systems (SQL Server, PostgreSQL).

- Familiarity with various reporting tools (SSRS, Power BI).
- Understanding of data warehousing and ETL processes.

4. Project Management:
- Experience in managing technical projects, including budgeting and resource allocation.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Head of Data Engineering
  • Bakı
  • 2024-02-06 - 2024-03-06

The Head of Data Engineering is responsible for leading the data engineering team and overseeing the development and maintenance of an organization's data infrastructure and ensuring that the organization's data infrastructure supports its data analytics and business intelligence needs effectively.


JOB RESPONSIBILITIES:

  • Designing and developing robust and scalable data architectures.
  • Planning and implementing data warehousing solutions and data lakes.
  • Building and maintaining reliable and efficient data pipelines.
  • Implementing ETL (Extract, Transform, Load) processes for data integration and workflow automation.
  • Overseeing the management of SQL and NoSQL databases.
  • Ensuring high availability, disaster recovery, and efficient data storage solutions.
  • Utilizing big data technologies (like Hadoop, Spark) for handling large-scale data processing.
  • Integrating machine learning algorithms and analytics tools as needed.
  • Monitoring system performance and conducting regular tuning to optimize data processing.
  • Implementing data caching, indexing, and other strategies to enhance data processing and storage
  • Establishing data quality standards and processes.
  • Implementing tools and practices to ensure data accuracy and consistency. 
  • Enforcing data security measures and ensuring compliance with data protection regulations.
  • Implementing access controls and data encryption where necessary.
  • Leveraging cloud services for scalable data storage and computing.
  • Ensuring adherence to data governance policies and practices.
  • Overseeing data quality and ensuring compliance with data privacy regulations.

JOB REQUIREMENTS:

  

1. Educational Background:

- Bachelor’s or Master’s degree in Computer Science, Information Technology, Data Science, or a related field.
- Advanced degrees or certifications in data engineering, big data technologies, or cloud computing are highly desirable.

2. Technical Expertise:
- Experience in data engineering, including designing and building scalable data architectures.
- Proficiency in database management, both SQL and NoSQL databases.
- Expertise in big data technologies (e.g., Hadoop, Spark).
- Experience with cloud computing platforms (e.g., AWS, Azure, Google Cloud Platform) for data solutions is a plus
- Strong knowledge of ETL processes and data pipeline construction.
- Familiarity with data modeling, data warehousing, and data lakes.

3. Programming Skills:
- Strong programming skills in languages like Python (or Java or Scala).
- Experience with SQL for complex querying and data manipulation.

4. Data Security and Compliance Knowledge:
- Understanding of data security best practices, including encryption and secure data handling.

5. Experience:
- Several years of experience in a data engineering role with progressive responsibilities.
- Prior experience in a leadership or management role, overseeing a technical team.



Bu vakansiyaya müraciət edin
Strong Middle or Senior DBA Requirements
  • Bakı
  • 2024-02-06 - 2024-03-06

Tələblər

  • MSSQL Server və PostgreSQL\Verilənlər bazasının hazırlanması, sazlanması, idarə olunması;
  • Windows, RedHat, CentOS əməliyyat sistemlərinin məlumat bazaları üçün hazırlanması, sazlanması, idarə olunması;
  • Avtomatlaşdırılmış proseslərin qurulması, tənzimlənməsi, idarə olunması;
  • Verilənlər bazası sistemlərinin monitoring edilərək performans tuning təkliflərinin verilməsi;
  • Məlumat bazası sistemlərində dayanıqlılığı təmin etmək üçün müxtəlif növ High Availability funksionallıqları qura bilmək və optimallaşdırmaq;
  • SQL və məlumat bazası sahəsində dərin biliklər (mürəkkəb sorğular yaza bilmək və onları optimallaşdırmaq bacarığı);
  • Verilənlər bazası sistemlərinin system, object və script səviyyəli potensial riskləri, problemləri müəyyən etmək və aradan qaldırılması;
  • Versiya və Əməliyyat sistemləri arası baza, instansiya və server səviyyəli miqrasiya planlamasını hazırlayıb həyata keçirilməsi;
  • Məlumat, məlumat bazası və sistem səviyyəli optimallaşması proseslərində həllərin verilməsi və həyata keçirilməsi;
  • Yeni fərqli məlumat bazası mühitlərinin qurulmasının planlanması və həyata keçirilməsi;
  • Deployment anlayışları (CI\CD - TFS, Git, AzureDevOps): - məlumat bazası ilə əlaqəli proseslərin deployment həllərinin təşkili;
  • Təyin edilmiş layihə və proseslər çərçivəsində verilən tapşırıqların həyata keçirilməsi;
  • Monitoring alətlərindən (Zabbix, Spotlight, Solarwind və s.) istifadə edə bilmə və yeni metriklərin təyin olunaraq qurulması;
  • Proqramlaşdırma dilləri və Bash\Shell istiqamətində avtomatlaşdırma scriptlərinin yazılması;
  • Yeni yaradılan alətlərin və sistemlərin tənzimlənməsi, inkişaf etdirilməsi;
  • Analitik düşünmək və qısa zamanda problem başa düşüb, həll etmək bacarığı;
  • Verilən tapşırığa adaptasiya olma və sərbəst araşdırma qabiliyyəti;


Təhsil və ixtisas tələbləri:

  • Kompüter mühəndisliyi və ya bənzəri ixtisasa dair ali təhsili olanlara üstünlük verilir

İş təcrübəsi

  • Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il +

Xarici dil bilikləri :

  • Azərbaycan dili (Səlist)
  • İngilis dili (Orta\Texniki)
  • Rus dili (Arzuolunan)
Bu vakansiyaya müraciət edin
Underwriting Specialist
  • Bakı
  • 2024-02-06 - 2024-03-06

Job Overview: The Underwriting Specialist will be part of an agile team dedicated to the Corporate Insurance market expansion at PASHA Insurance.  You will excel in this role with your customer-centric, analytical, inventive and agile approach.


Key Responsibilities:

  • Analyzing current business processes and identifying improvement areas
  • Oversee business results continuously and take necessary action for profitability
  • Assess procedures and products and suggest for enhancement
  • Offer strong analytical ability and judgment to inform and make decisions
  • Design improved business processes, aligning them with related stakeholders within the Squad and central organization
  • Make sure that new business processes are up to the company standards
  • Checking the accuracy of pre-determined tariffs, exemptions and insurances, the appropriate level of valuation of the additional insurance object
  • Proactively monitor the portfolio performance and identify growth opportunities and recommend corrective actions, if necessary to ensure profitability
  • Establish and update Underwriting Guidelines, Policy Forms and Training Materials
  • Structure tailor-made underwriting solutions for new and existing Clients
  • Support New Product development or New Distribution Channel exploration

Requirements:

  • Bachelor's or Master's degree in Law or Economics
  • 2-4 years of relevant experience in Underwriting, Insurance Industry
  • Strong analytical skills
  • Familiarity with agile frameworks and experience working in cross-functional teams preferred
  • Ability to develop and foster relationships with key internal stakeholders
  • Excellent research, detail orientation and creative problem-solving skills
  • Strong team player, able to contribute in a fast-paced, dynamic, and collaborative environment


Bu vakansiyaya müraciət edin
Layihə portfelinin idarə olunması şöbəsinin baş mütəxəssisi
  • Bakı
  • 2024-02-06 - 2024-03-06

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Şirkətin layihə portfelinin idarəolunması və biznes strategiyasına uyğunluğunun təmin olunmasında dəstək göstərmək;
  • Layihələrin idarəolunması istiqamətində metodologiyanın biznes ehtiyaclarına və layihələrin xüsusiyyətlərinə əsasən təkmilləşdirilməsi prosesində dəstək göstərmək;
  • Layihələrin idarəolunması istiqamətində metodologiyaya uyğun olaraq layihələrin aparılmasında və sənədləşdirilməsində Layihə Rəhbərlərinə dəstək olmaq;
  • Layihə Rəhbəri kimi iştirak etdiyi layihənin vaxtında, büdcə çərçivəsində və iş həcminə uyğun səviyyədə təhvil verilməsini təmin etmək;
  • Layihə portfelinin idarə olunması ilə bağlı Komitə görüşlərinin təşkil olunmasında dəstək göstərmək;
  • Tamamlanmış layihələrin effektivliyinin ölçülməsi məqsədi ilə təyin olunmuş Əsas Fəaliyyət Göstəricilərinə əsasən qiymətləndirmənin keçirilməsinə dəstək göstərmək;
  • Layihə komandasının təyin olunmuş Əsas Fəaliyyət Göstəricilərinə əsasən qiymətləndirmənin keçirilməsinə dəstək göstərmək;
  • Şirkət üzrə Layihələrin effektivliyinin artırılması məqsədi ilə yeni proseslərin yaradılmasında dəstək göstərmək;
  • Layihə portfeli üzrə hesabatların hazırlanmasına dəstək olmaq;
  • Layihə portfelinin idarəolunması istiqamətinin yetkinlik səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədi ilə boşluqların müəyyən edilməsi, layihə planın hazırlanmasına dəstək olmaq;
  • Şirkət daxilində layihələr barədə məlumatlılığın artırılması məqsədi ilə kommunikasiyanın gücləndirilməsində dəstək olmaq;
  • Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur, siyasət və təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək;

Bilik və bacarıqlar:

  • Ali texniki, maliyyə, iqtisadiyyat və yaxud layihələrin idarəolunması üzrə təhsil;
  • Layihələrin idarəolunması istiqamətində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst ünsiyyətqurma və yazı bacarığı, işgüzar rus dili biliyinin olması arzu olunandır;
  • Biznes və IT proseslərin analitikası istiqamətində təcrübəsi olan əməkdaşlara üstünlük verilir;
  • Peşəkar təqdimat bacarıqları;
  • Bilavasitə bu Vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilməli və işində rəhbər tutmalıdır;
  • Analitik düşünmə tərzi;
  • Dürüstlük, komandada işləmək bacarığı, güclü kommunikasıya bacarığı, təşəbbüskarlıq;
  • Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən Layihələrin İdarəolunması metodologiyaları üzrə biliklər;
  • Beynəlxalq sertifikatların olması arzu olunandır (PMP, Prince2 və digər).


Bu vakansiyaya müraciət edin
UX/UI Dizayner
  • Bakı
  • 2024-02-06 - 2024-03-06

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Yeni və mövcud məhsullar üçün istifadəçi interfeysi və istifadəçi təcrübəsi üzrə dizayn həllərinin hazırlanması
  • Mövcud məhsulların çatışmazlıqlarının aşkarlanması və onların müştəri davranışı və rəyləri, biznes strategiyasına əsasən təkmilləşdirilməsi
  • Biznes tələblərinin, müştəri araşdırması nəticəsində aşkarlanan ehtiyacların toplanması və onlara əsasən tədbirlərin formalaşdırılması. Hipotezlərin müəyyənləşdirilməsi, test olunması və effektiv qaydada kommunikasiya edilməsi.
  • Eskiz, wireframe, diaqram və prototiplərin hazırlanması
  • Müxtəlif metodlarla keyfiyyət və kəmiyyət araşdırmalarının aparılması
  • Məhsul və dizayn həllərinin konseptləşdirilməsi, prototipləşdirilməsi, real müştəri/istifadəçilərlə iterativ testlərin həyata keçirilməsi
  • İstifadəçi təcrübəsi üzrə mətnlərin, məhsulla bağlı yazılı və vizual təlimatların, FAQ kontentin hazırlanması
  • Agile mühitdə çarpaz funksional komanda daxilində Məhsul Sahibi ilə birgə çalışaraq funksional və qeyri-funksional ideyaların formalaşdırılması və yoxlanılması
  • Əlaqəli tərəflərlə effektiv münasibətlərin qurulması və müştəriyönümlü düşüncə tərzinin təşviq edilməsi
  • Məhsulla bağlı yol xəritəsi və strategiyanın formalaşdırılmasında iştirak
  • Yerli və qlobal bazarların trendlərinin, məhsul innovasiyalarının davamlı izlənməsi


Təcrübə:

  • Uyğun istiqamət üzrə bakalavr təhsili
  • Minimum 1 il məhsul dizaynı və ya UX/UI dizayn üzrə iş təcrübəsi
  • Rəyləri toplamaq, fikirləri strukturlaşdırmaq və məlumatları effektiv şəkildə kommunikasiya etmək bacarığı
  • Agile mühitdə iş təcrübəsi arzuolunandır

Bilik və bacarıqlar:

  • Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları
  • Figma, PowerPoint/Keynote proqram təminatlarından peşəkar istifadə bacarıqları
  • Adobe Suite proqram təminatları üzrə bilik və praktiki bacarıqlar arzuolunandır
  • Analitik təhlillərə əsaslanan qərarlar vermək
  • Azərbaycan dilini səlis və ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək
Bu vakansiyaya müraciət edin
Satış üzrə assistent (Gəncə)
  • Baku
  • 2024-02-06 - 2024-03-06

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
  • Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək


TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı


Son müraciət tarixi: 06.03.2024

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Satış üzrə assistent (Zaqatala)
  • Baku
  • 2024-02-06 - 2024-03-06

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi
  • Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi
  • Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması
  • Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi
  • Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil -  Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək


TƏCRÜBƏ

  • Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir


BACARIQLAR

  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Dəqiqlik
  • Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı


Son müraciət tarixi: 06.03.2024

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Əlaqə mərkəzi üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2024-02-06 - 2024-03-06

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Ümumi məlumat xəttinə daxil olan zənglərin cavablandırılması və satışa yönləndirilməsi
  • Qaynar xəttə daxil olan zənglərin cavabandırılması
  • Qaynar xəttə daxil olan zənglər əsasında müştəri müraciətlərinin qeydə alınması
  • Çata daxil olan müraciətləri cavablandırılması


Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri səlis, ingilis dili yaxşı səviyyədə
  • Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;
  • Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı.


Son müraciət tarixi:  06.03.2024

 

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Qəza komissarı (Bakı)
  • Baku
  • 2024-02-06 - 2024-03-06

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;
  • Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;             
  • Region üzrə qəza komissarı qeydiyyata aldığı hadisəni 2 iş günü ərizndə digər şöbəyə yönləndirir;        
  • Müştərinin müraciəti əsasında elektron bazada hadisə üzrə məlumatın daxil edilməsi;                            
  • Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq;                                                                                                     
  • Dələduzluqların araşdırılması zamanı - tərəflərin yazılı və ya video görüntülü izahatlarının alınması, bu barədə məlumatı ən qısa zamanda Dələduzluqların aşkarlanması şöbəsinə yönləndirmək;                                                                               
  • Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;                                                                                                 
  • Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;
  • Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;                                                                                                  
  • Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;                                                                                                     
  • Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarını səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;                                                                                              
  • Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin elektron bazasında və ya server-də yerləşdirmək;     
  • Region üzrə qəza komissarı zərərə məruz qalmış əmlakın qiymətləndirilməsinə dəstək göstərmək;
  • Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.                                                                                            


Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil: İqtisadiyyat və sığorta sahəsində təhsilə üstünlük verilir;
  • Müvafiq vəzifədə 1 il təcrübə: (sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
  • Azərbaycan dilini sərbəst bilmək (Rus və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
  • Microsoft Office bilikləri.


Biliklər:

  • Yol Hərəkəti Qaydaları;                 
  • Avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;                      
  • Müştərilərlə iş üsulları.                


Bacarıqlar:

  • Ünsiyyətçilik;
  • Problemlərin həlli;
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Stressə davamlılıq.


İş şərtləri: İş yeri Bakı şəhərindədir.


Son müraciət tarixi: 06 mart 2024

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin
Komplayns Xidməti üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis
  • Baku
  • 2024-01-08 - 2024-03-22

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

  • Şirkətin fəaliyyətinin qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə uyğunluğuna nəzarət etmək, komplayns indiqatorları üzrə şirkətin mövqeyini qiymətləndirmək;
  • Komplayns ( qanunvericiliyə uyğunluq ) risklərin idarəedilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Komplayns risklərinin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin İllik monitorinq planı əsasında uyğunluq yoxlamalarını həyata keçirməklə monitorinqini aparmaq;
  • Monitorinqlər zamanı aşkar edilmiş uyğunsuzluqların aradan qaldırılması ilə bağlı tədbirlər planlarının icrasına nəzarət etmək;
  • Şirkətin fəaliyyətinin qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə uyğunluğuna nəzarət etmək, komplayns indiqatorları üzrə şirkətin mövqeyini qiymətləndirmək;
  • Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və nəticəsində komplayns risk xəritəsini hazırlamaq;
  • Komplayns risklərinin aradan qaldırılması ilə əlaqədar görülməli olan tədbirlərin icrasına nəzarəti həyata keçirmək;
  • Komplayns riskləri üzrə risk iştahının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Yeni məhsullar, yeni proseslər, mövcud proseslərdə hər hansı dəyişiklik zamanı komplayns risk təşkil edən məsələlərlə bağlı şirkətin digər struktur bölmələrinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək;
  • İnsidentlərin idarəolunması sistemi çərçivəsində bildirilmiş komplayns risk təşkil edən insidentləri təhlil etmək, risklərin aradan qaldırılması üçün təkliflər vermək;
  • Know your customer, know your vendor proseslərində nəzarəti həyata keçirmək, mümkün ola biləcək riskləri öncədən qiymətləndirməklə müvafiq tədbirlər görmək;
  • Komplayns risklərinin matrisinin formalaşdırılması prosesində aktiv iştirak etmək, proseslər zəncirində risk indiqatorlarını düzgün tətbiq etməklə, risk qiymətləndirilməsini aparmaq, açıq risklər üzrə nəzarət tədbirlərinin formalaşdırılmasını həyata keçirmək;
  • Komplayns istiqaməti üzrə birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək.


BİLİKLƏR

  • İqtisadiyyat, maliyyə, riyaziyyat və ya hüquq üzrə ali təhsil;
  • Analiz bacarığı, risk müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi bacarığı;
  • Kompüter bilikləri: peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından (xüsusilə Excel) istifadə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yaxşı səviyyədə biliklərin olması. Rus dili biliyi arzuolunandır.

 

TƏCRÜBƏ

  • Komplayns, Risklərin idarə olunması, Audit, Daxili nəzarət sahələrində ən az 1 il təcrübə ( sığorta, bank və digər maliyyə institutlarında və Big4 şirkətlərində təcrübə üstünlükdür).


BACARIQLAR

  • Dürüstlük;
  • Şəffaflıq;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Vaxtın səmərəli idarə edilməsi bacarığı;
  • Məntiqi və analitik düşüncə;
  • Təşəbbüskarlıq;
  • Şəxsi inkişafa yönümlülük;
  • Məqsədyönlülük;
  • Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarığı.


Son müraciət tarixi: 08.03.2024

 

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected]  ünvanına göndərin.

Bu vakansiyaya müraciət edin

Müraciət üçün ərizə

CV-nizi buraya yükləyin
Faylın adı

Yüklədiyiniz fayl doc, docx, PDF formatında olmaqla 2 MB-dan yuxarı ola bilməz.

Təşəkkür edirik!

Sizin ərizəniz uğurla göndərildi