*7000

Zəng sifarişi

Zəng sifarişi et

Bağla
Təşəkkür edirik!

İş saatlarında sizinlə əlaqə saxlanılacaq.

Личный кабинет

Закрывать

Карьера

Закрывать

Карьера

Присоединитесь к нашей команде

НАША ЦЕЛЬ-ВАШ КОМФОРТ… PAŞA Sığorta предлагает вам присоединиться к нашей семье, став частью команды с высокой корпоративной культурой и профессиональными навыками.


БОЛЬШИЕ ВОЗМОЖНОСТИ И ДИНАМИЧНОЕ РАЗВИТИЕ...  Мы не ставим ограничения в карьерном росте наших сотрудников. Мы заинтересованы в вашем успехе и профессиональном развитии. Работая у нас, вы можете поделиться или обменяться своим опытом, продемонстрировать и применить свои знания и умения.


ПОДДЕРЖКА… Мы открыты для ваших идей и иноваций, благодаря которым вы сможете совершенствовать и улучшать качество рабочего процесса.


БЫТЬ ЛИДЕРОМ НИКОГДА НЕ РАНО... Мы создаем для вас возможность стать лидером, если вы демонстрируете умение бросать вызов сложностям, возникающим в процессе работы, умеете брать на себя инициативу и готовы помогать другим раскрывать свой потенциал.
 

Список вакансий

Maliyyə Risklərinin İdarəedilməsi üzrə Mütəxəssis/Aparıcı mütəxəssis/Baş mütəxəssis
  • Baku
  • 2025-01-22 - 2025-02-22

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Maliyyə Risklərinin İdarəedilməsi üzrə Mütəxəssis/Aparıcı mütəxəssis/Baş mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

· Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq;

· Maliyyə təşkilatları və təkrarsığorta şirkətlərinin reytinqlərinin nəzarətdə saxlanılması və onların mütəmadi yenilənməsində iştirak etmək

· Maliyyə risklərinin idarə edilməsi ilə bağlı siyasət sənədlərinin, prosedur və metodologiyaların hazırlanması və yenilənməsində iştirak etmək

· Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində və onun nəticəsində risk xəritəsinin hazırlamanmasında iştirak etmək

· Şirkətin kapital adekvatlığı və stress-test modellərinin hazırlanmasında, onların tətbiq edilməsində və nəticələri ilə bağlı təkliflərin verilməsində iştirak etmək

· Maliyyə riskləri limitlərinin hesablanmasına dair təkliflərin verilməsi

· Risk İştahası Bəyannaməsinin hazırlanmasında iştirak etmək

· Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə digər departamentlərdən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək

· Riyazi və statistik metodlardan istifadə etməklə maliyyə risklərinin qiymətləndirilməsi

· Maliyyə riskləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək

· Müvafiq daxili hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək

· Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi


BİLİKLƏR

· İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat üzrə ali təhsil;

· Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;

· Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili bilikləri arzuolunandır.


TƏCRÜBƏ

· Ümumilikdə əlaqəli sahədə 2 il iş təcrübəsi; Risklərin idarə olunması, audit üzrə minimum 1 il təcrübə (sığorta şirkətlərinin birində, digər maliyyə təşkilatlarında və ya Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir).


BACARIQLAR

· Təqdimat bacarıqları;

· Komandada işləmək bacarığı;

· Yaxşı ünsiyyət bacarığı;

· Məntiqi və analitik düşüncə;

· Risklərin müəyyən edilməsi və qarşısının alınması tədbirləri;

· Stresə davamlılıq;

· Təşəbbüskarlıq;

· Məqsədyönlülük;

· Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq.


Son müraciət tarixi: 22.02.2025


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Komplayens Departamentinin Komplayens nəzarət şöbəsinin rəhbəri
  • Baku
  • 2025-01-22 - 2025-02-22

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Komplayens Departamentinin Komplayens nəzarət şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

· Şirkətin fəaliyyətinin qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə uyğunluğuna nəzarət etmək, komplayens indiqatorları üzrə şirkətin mövqeyini qiymətləndirmək;

· Komplayens risklərinin matrisinin formalaşdırılması prosesini idarə etmək, proseslər zəncirində risk indiqatorlarını düzgün tətbiq etməklə, risk qiymətləndirilməsini aparılmasını, açıq risklər üzrə nəzarət tədbirlərinin formalaşdırılmasını təmin etmək;

· İllik monitorinq planı əsasında Şirkətin bütün prosesləri üzrə komplayens monitorinqlərin (yoxlamalar) həyata keçirilməsi prosesini idarə etmək, nəticə ilə bağlı departament rəhbərinə hesabat və tövsiyə sənədi təqdim etmək;

· Monitorinqlər zamanı aşkar edilmiş uyğunsuzluqların aradan qaldırılması üzrə müvafiq struktur bölmələr tərəfindən təqdim edilmiş tədbirlər planının razılaşdırılmış son icra tarixi çərçivəsində icra edilməsi prosesinə nəzarət etmək;

· Qanunvericilik pozuntusuna səbəb ola biləcək risklərin aradan qaldırılması ilə əlaqədar görülməli olan tədbirlərin icrasına nəzarəti həyata keçirmək;

· Hədəfli maliyyə sanksiyaları haqqında Qanunun tələblərinin şirkət daxilində tənzimlənməsinə nəzarət etmək;

· Maraq toqquşması halları üzrə risklərin qiymətləndirilməsi və nəzarətin qurulması;

· Beynəlxalq sığorta bazarında komplayns funksiyasının təkmilləşdirilməsi ilə bağlı “best practice”-in araşdırılması və şirkət üzrə tətbiqini təmin etmək;

· Şirkətin yeni yaradılmış satış kanalları və sığorta məhsulları (buraya həmin məhsullarla bağlı ictimaiyyətə açıq material, təqdimat, press-reliz, broşura və s. daxildir) üzrə qanunvericilik tələblərinə riayət edilməsi vəziyyətinin yoxlanılması işini təşkil etmək;

· Şirkət daxilində və işçilər arasında komplayens mədəniyyətinin formalaşmasını təmin etmək;

· Know your customer, know your vendor proseslərində nəzarəti həyata keçirmək, mümkün ola biləcək riskləri öncədən qiymətləndirməklə müvafiq tədbirlərin görülməsi üzrə nəzarəti təmin etmək;

· Komplayens departamentinin rəhbəri tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək;

· Şöbə əməkdaşlarının şəxsi inkişafını, komanda ruhunu təşfiq etməklə rəhbərlik etdiyi komandanın uğurunu təmin etmək.


BİLİKLƏR

· İqtisadiyyat, riyaziyyat və ya hüquq üzrə ali təhsil;

· Komandanı idarəetmə, liderlik xüsusiyyətləri;

· Analiz bacarığı, risk qiymətləndirilməsi bacarığı;

· Kompüter bilikləri: peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından (xüsusilə Excel) istifadə bacarığı;

· Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus dili biliyi arzuolunandır;


TƏCRÜBƏ

· Nəzarət funksiyalarında ( Komplayens, Risklərin idarə olunması, Audit, Daxili nəzarət ) minimum 1 il rəhbər vəzifə üzrə çalışmaqla, həmin sahələrdə ən az 3 il ümumi təcrübə ( müvafiq sahələr üzrə magistr dərəcəsi, sığorta, bank və digər maliyyə institutlarında və Big4 şirkətlərində təcrübəli namizədlərə üstünlük verilir).


BACARIQLAR

· Dürüstlük;

· Şəffaflıq;

· Komandada işləmək bacarığı;

· Vaxtın səmərəli idarə edilməsi bacarığı;

· Məntiqi və analitik düşüncə;

· Təşəbbüskarlıq;

· Şəxsi inkişafa yönümlülük;

· Məqsədyönlülük;

· Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq;

· Yaxşı ünsiyyət bacarığı.


Son müraciət tarixi: 22.02.2025


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Qəza komissarı (Zaqatala)
  • Baku
  • 2025-01-22 - 2025-02-22

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Qəza komissarı (Zaqatala) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə öhdəlikləri:

· Müvafiq sığorta növləri üzrə sığorta hadisəsinin qeydiyyata alınması, ilkin sənədlərin hazırlanması və ümumi işin təkmilləşdirilməsi;

· Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinin təmin edilməsi;

· Region üzrə qəza komissarı qeydiyyata aldığı hadisəni 2 iş günü ərizndə digər şöbəyə yönləndirir;

· Müştərinin müraciəti əsasında elektron bazada hadisə üzrə məlumatın daxil edilməsi;

· Səlahiyyətli dövlət orqanlarına və digər qurumlara baş vermiş hadisə üzrə sənədlərin toplanılması üçün sorğu yollamaq;

· Dələduzluqların araşdırılması zamanı - tərəflərin yazılı və ya video görüntülü izahatlarının alınması, bu barədə məlumatı ən qısa zamanda Dələduzluqların aşkarlanması şöbəsinə yönləndirmək;

· Baş vermiş hadisə yerinə çıxışın həyata keçirilməsi, müvafiq aktların tərtib edilməsi, hadisə yerinin, iştirakçıların sənədlərinin, sığorta predmetinin və hadisə yerinin foto və ya video çəkilişlərinin aparılması;

· Lazım gəldikdə hadisə yerindən avtonəqliyyat vasitələrinin evakuasiyasının təmin edilməsi;

· Hadisə yerində sığorta dələduzluğu faktı və ya kənar izlərin aşkarlaması halında ilkin aktda müvafiq qeydlərin aparılması;

· Hadisə yerinə səlahiyyətli dövlət orqanlarının və digər qurumların əməkdaşlarının gəlməsinin təşkil edilməsi;

· Nəqliyyat vasitələrinin sığorta hadisələrində sürücünün alkoqoldan, narkotik vasitələrdən, psixotrop maddələrdən və ya güclü təsir edən digər maddələrdən istifadə olunması şübhəsi olduğu təqdirdə hadisə iştirakçılarını səlahiyyətli orqanının nümayəndələri ilə birlikdə tibb məntəqəsinə qədər müşayiət edilməsi;

· Öhdəliklərinin icrası zamanı aşkarlanmış lazımı məlumatların, hadisəyə dair əldə olunmuş foto və video çəkilişlərin, sənədlərin elektron bazasında və ya server-də yerləşdirmək;

· Region üzrə qəza komissarı zərərə məruz qalmış əmlakın qiymətləndirilməsinə dəstək göstərmək;

· Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


Namizədə tələblər:

· Ali təhsil: İqtisadiyyat və sığorta sahəsində təhsilə üstünlük verilir;

· Müvafiq vəzifədə 1 il təcrübə: (sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);

· Azərbaycan dilini sərbəst bilmək (Rus və İngilis dili biliyi üstünlükdür);

· Microsoft Office bilikləri.


Biliklər:

· Yol Hərəkəti Qaydaları;

· Avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

· Müştərilərlə iş üsulları.


Bacarıqlar:

· Ünsiyyətçilik;

· Problemlərin həlli;

· Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;

· Komanda ilə işləmək bacarığı;

· Məsuliyyətlilik;

· Stressə davamlılıq.


Son müraciət tarixi: 22.02.2025 


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Assistans mərkəzi üzrə assistent
  • Baku
  • 2025-01-22 - 2025-02-03

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Assistans mərkəzi üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə öhdəlikləri:

· Müştəri zənglərinin cavablandırılması və şirkətə müraciət edən müştərilərə lazımi dəstəyin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmətin təqdim edilməsi;

· Öz səlahiyyətləri çərçivəsində hadisələr üzrə müraciətlərin ilk zəngdən etibarən ətraflı məlumatlandırmaqla keyfiyyətli həll edilməsi;

· Proqram təminatı ilə bağlı xəta baş verdikdə və problemli müştərilərlə qarşılaşdıqda birbaşa rəhbərinə yazılı məlumat verilməsi;

· Müştərilər tərəfindən sığorta qanunvericiliyi ilə bağlı daxil olan bütün sualların cavablandırılması;

· Proqram təminatında məlumatların müvafiq tələblərə uyğun olaraq dəqiq və tam şəkildə daxil edilməsi;

· Gündəlik fəaliyyətinin şirkətin strategiyasına və korporativ dəyərlərinə uyğun şəkildə aparılması;

· Gündəlik, həftəlik, aylıq, illik performansın dəyərləndirmə və monitorinq prosesi zamanı bildirilən geribildirimi qəbul edərək üzərində işləmək;

· Fəaliyyət zamanı aşkarlanmış boşluqları və şübhəli halları birbaşa rəhbərinə hesabat vermək;

· Şöbənin fəaliyyətinin inkişafı və təkmilləşməsi məqsədi ilə birbaşa rəhbərinə yeni ideya və təkliflər irəli sürmək;

· Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.


Namizədə tələblər:

· Ali və ya peşə təhsili;

· Müvafiq vəzifədə 1 il təcrübə (sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);

· Azərbaycan və Rus dilləri sərbəst bilikləri (yazılı və şifahi); İngilis dili biliyinə üstünlük verilir;

· Microsoft Office bilikləri.


Bacarıqlar:

· Ünsiyyətçilik;

· Dəqiqlik;

· Öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı;

· Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;

· Komanda ilə işləmək bacarığı;

· Məsuliyyətlilik;

· Analitik düşüncə tərzi;

· Stressə davamlılıq.


Son müraciət tarixi: 03.02.2025 


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Assistans mərkəzi üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2025-01-22 - 2025-02-03

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Assistans mərkəzi üzrə təcrübəçi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə öhdəlikləri:

· Müştəri zənglərinin cavablandırılması və şirkətə müraciət edən müştərilərə lazımi dəstəyin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmətin təqdim edilməsi;

· Öz səlahiyyətləri çərçivəsində hadisələr üzrə müraciətlərin ilk zəngdən etibarən ətraflı məlumatlandırmaqla keyfiyyətli həll edilməsi;

· Proqram təminatı ilə bağlı xəta baş verdikdə və problemli müştərilərlə qarşılaşdıqda birbaşa rəhbərinə yazılı məlumat verilməsi;

· Müştərilər tərəfindən sığorta qanunvericiliyi ilə bağlı daxil olan bütün sualların cavablandırılması;

· Proqram təminatında məlumatların müvafiq tələblərə uyğun olaraq dəqiq və tam şəkildə daxil edilməsi;

· Gündəlik fəaliyyətinin şirkətin strategiyasına və korporativ dəyərlərinə uyğun şəkildə aparılması;

· Gündəlik, həftəlik, aylıq, illik performansın dəyərləndirmə və monitorinq prosesi zamanı bildirilən geribildirimi qəbul edərək üzərində işləmək;

· Fəaliyyət zamanı aşkarlanmış boşluqları və şübhəli halları birbaşa rəhbərinə hesabat vermək;

· Şöbənin fəaliyyətinin inkişafı və təkmilləşməsi məqsədi ilə birbaşa rəhbərinə yeni ideya və təkliflər irəli sürmək;

· Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.


Namizədə tələblər:

· Ali və ya peşə təhsili;

· Müvafiq vəzifədə təcrübə arzu olunandır;

· Azərbaycan və Rus dilləri sərbəst bilikləri; İngilis dili biliyinə üstünlük verilir;

· Microsoft Office bilikləri.


Bacarıqlar:

· Ünsiyyətçilik;

· Dəqiqlik;

· Öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı;

· Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;

· Komanda ilə işləmək bacarığı;

· Məsuliyyətlilik;

· Analitik düşüncə tərzi;

· Stressə davamlılıq.


Son müraciət tarixi: 03.02.2025 


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Satış üzrə təcrübəçi (Lənkəran)
  • Baku
  • 2025-01-22 - 2025-02-22

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış üzrə təcrübəçi (Lənkəran) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

· Partnyorlarla danışıqların aparılması

· Datalar əsasında hesabatların hazırlanması


BİLİKLƏR

· Ali təhsil

· Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək

· MS Office proqram bilgiləri


BACARIQLAR

• Ünsiyyət qurmaq bacarığı

• Dəqiqlik

• Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

• Komanda ilə işləmək bacarığı


Son müraciət tarixi: 22.02.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Əmlak və İnşaat portfeli üzrə Baş Anderrayter
  • Baku
  • 2025-01-17 - 2025-02-17

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Əmlak və İnşaat portfeli üzrə Baş Anderrayter vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

· Müvafiq kvota fayllarında qeyd olunmuş bütün sığorta növləri üzrə məlumatlar bazasının yaradılması və onlara nəzarət;

· Müvafiq sığorta növləri üzrə məlumatlar bazasının işlənib hazırlanması və daim təkmilləşdirilməsi;

· Sığorta hadisələri üzrə periodik olaraq məlumatlar bazasında təhlillərın aparılması;

· Sənədləşmə prosesində iştirak edir: gündəlik olaraq sığorta polislərinin buraxılmasının həyata keçirilməsi, Anderraytinq şöbəsinin rəhbəri ilə razılaşdırdıqdan sonra verilmiş tariflərin, azadolmaların və sığorta şərtlərinin düzgünlüyünün qabaqcadan yoxlanılması (lazım olduğu təqdirdə müvafiq düzəlişləri və dəqiqləşdirmələri aparmaqla);

· Anderraytinq şöbəsi rəhbərinin və Departament direktorunun rəhbərliyi altında yeni sığorta proqramlarınıın hazırlanması (sənədləşmə prosesinin və tariflərin hesablanmasının həyata keçirilməsi);

· Müvafiq sığorta növü üzrə sığorta şərtlərini sistemləşdirilməsi və təkmilləşdirilməsi;

· Müvafiq sığorta növü üzrə şirkətin tarif siyasətinin yaradılmasında iştirak;

· Müvafiq sığorta növü üzrə zərərlilik hesabatında iştirak, zərərlilik hesabatlarının tərtib və təhlil edilməsi;

· Qeyri-standart riskləri sığortalayarkən, satış şöbəsinin müvafiq əməkdaşının razılığı ilə, surveylərdə və sığorta predmetinin qiymətləndirilməsində birbaşa iştirak edir, sığorta hadisəsinin baş vermə ehtimalı üzrə faktorları aşkara çıxarır və bu işlə əlaqədar hesabatlar aparır;

· Anderraytinq şöbəsi rəhbərinin və Departament direktorunun razılığından sonra müvafiq risklər üzrə təhlillərin aparılması (tarifin təyin olunması, sığorta şərtlərinin müəyyən olunması, sığorta risklərinin seçilməsi);

· Riskləri qəbul edərkən, həmin risklərin təkrarsığortalanmasında ehtiyacın olub-olmaması barədə birbaşa müdirin rəhbərliyi altında qərar qəbul etmək;

· Sığorta siyasətlərinin düzgünlüyünün yoxlanılması və sənədlərin qaydasında olmasının təmin edilməsi;

· Öz bilik və təcrübəsini şöbənin digər işçiləri ilə bölüşülməsi və istiqamət verilməsi;

· Anderraytinq şöbəsi rəhbərinin və Departament rəhbərinin iştirakı ilə, Sığorta İddiaları Departamentinin sorğusuna əsasən baş vermiş hadisə üzrə əlamətləri nəzərə alaraq, hadisəyə “sığorta hadisəsi/qeyri-sığorta hadisəsi” statusunun verilməsi;

· Birbaşa rəhbərliyin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.


BİLİKLƏR

· Ali təhsil; İqtisadiyyat, Hüquq;

· Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərini yüksək səviyyədə bilmək, Rus dili arzuolunandır;

· Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;

· Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatları təhlil etmə bacarığı;

· Bilavasitə Vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan

qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilmək.


TƏCRÜBƏ

· Baş anderrayter vəzifəsi üçün minimum 3-4 il iş təcrübəsi, sığorta sahəsində 5 il təcrübə arzuolunandır.


BACARIQLAR

· Analitik təhlil, məntiq, məlumatların tez bir vaxtda anlanması;

· Microsoft Office proqramlarında səlis işləmək bacarığı;

· Sərbəst İngilis dilində danışıq və yazışma bacarığı.


Son müraciət tarixi: 17.02.2025


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Loyallıq üzrə Təcrübəçi
  • Baku
  • 2025-01-16 - 2025-02-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Loyallıq üzrə Təcrübəçi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə öhdəlikləri:

1. Müştəri ehtiyaclarının öyrənilməsi və yeni məhsul ideyalarının hazırlanması:

• Müxtəlif müştəri qruplarının ehtiyaclarının öyrənilməsi və onların əsasında yeni məhsul və xidmətlərin yaradılması üzrə təkliflər vermək

 • Müştəri sorğularının keçirilməsi və nəticələrin təhlili 

• Məhsul inkişafı prosesinə dəstək vermək


2. Kommunikasiya və partnyorlarla iş:

• Yeni və mövcud partnyorlarla əməkdaşlığın qurulmasına dəstək olmaq

• Görüşlər və təqdimatların təşkili, hesabatların hazırlanması


Tələblər:

• Ali təhsil (bitmiş) 

• Analitik düşüncə və təhlil aparma bacarığı 

• Effektiv ünsiyyət, satış və müştəri ilə iş bacarığı 

• Məsuliyyətli, təşəbbüskar və öyrənməyə açıq olmaq


Son müraciət tarixi: 15.02 2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
İnzibati işlər üzrə assistent(Müvəqqəti)
  • Baku
  • 2025-01-16 - 2025-02-15

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri İnzibati işlər üzrə assistent(Müvəqqəti)  vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

  • Daxil olan sənədlərin və xaric olan sənədlərin qeydiyyata alınması;
  • Gələn məktubların qəbul edilməsi və təyin olunan yerə yönləndirilməsi, o cümlədən çıxan məktubların kuryer xidmətinə ötürülməsi və şirkətə gələn bütün sənədlərin qeydiyyata alınması;
  • Şirkətə gələn qonaqların müvafiq şöbələrə müşaiyət edilməsi üçün həmin şöbədə əlaqəli şəxs ilə əlaqə saxlayaraq məlumatın təqdim edilməsi;
  • Gələn müştərilərin müraciətlərin düzgün yönləndirilməsi;
  • Şikayətlərin qeydə alınması;
  • İdarə Heyəti üzvlərinin qonaqlarının şəxsən müşaiyət edilməsi;
  • Sifarişçi departament tərəfindən gələn sorğuların düzgün cavablandırılması və yönləndirilməsi;


BİLİKLƏR VƏ BACARIQLAR

  • Ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərinin sərbəst biliklər, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir;
  • MS Office proqram təminatı paketi xüsusi ilə də MS Exceldə sərbəst işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Dəqiqlik;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;


TƏCRÜBƏ

- Kargüzarlıq sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;


Son müraciət tarixi: 15 fevral 2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Qeyri-ənənəvi əmlak sığortası üzrə müştərilərin cəlb olunması komandası üçün təcrübəçi
  • Baku
  • 2025-01-14 - 2025-02-14

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Qeyri-ənənəvi əmlak sığortası üzrə müştərilərin cəlb olunması komandası üçün təcrübəçi  vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə öhdəlikləri:

Müştəri ehtiyaclarının öyrənilməsi və yeni məhsul ideyalarının hazırlanması:

  • Müxtəlif müştəri qruplarının ehtiyaclarının öyrənilməsi və onların əsasında yeni məhsul və xidmətlərin yaradılması üzrə təkliflər vermək
  • Müştəri sorğularının keçirilməsi və nəticələrin təhlili
  • Məhsul inkişafı prosesinə dəstək vermək


Müştərilərlə əlaqə və satış dəstəyi: 

  • Potensial müştərilər və mövcud müştərilərlə əlaqə qurmaq 
  • Məhsulların təqdimatı və satışların həyata keçirilməsində dəstək olmaq 
  • Müştərilərdən gələn sualları və müraciətləri cavablandırmaq 
  • Satış sonrası xidmət və müştəri məmnuniyyətinin təmin olunmasına dəstək


Kommunikasiya və partnyorlarla iş: 

  • Yeni və mövcud partnyorlarla əməkdaşlığın qurulmasına dəstək olmaq 
  • Görüşlər və təqdimatların təşkili, hesabatların hazırlanması


Marketinq dəstəyi: 

  • Məhsulun tanıtımı üçün marketinq materiallarının hazırlanmasında iştirak etmək 
  • Marketinq kompaniyalarının təşkilinə dəstək vermək 


Tələblər: 

  • Ali təhsil (bitmiş və ya davam edən)
  • Analitik düşüncə və təhlil aparma bacarığı
  • Effektiv ünsiyyət, satış və müştəri ilə iş bacarığı 
  • Məsuliyyətli, təşəbbüskar və öyrənməyə açıq olmaq


Son müraciət tarixi: 14.02 2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
CUSTOMER RETENTION AND LOYALTY EXPERT
  • Baku
  • 2025-01-13 - 2025-02-13

PASHA Insurance is currently seeking for CUSTOMER RETENTION AND LOYALTY EXPERT.


Role Overview:

As the Customer Retention and Loyalty Expert at PASHA Insurance, you will play a pivotal role in developing and implementing retention strategies to enhance customer loyalty and satisfaction.

You will be responsible for implementing a comprehensive approach that focuses on personalized customer experiences, strategic engagement, and continuous improvement based on data-driven insights.

You will have the opportunity to design and execute innovative loyalty programs, analyze customer feedback, and implement initiatives to improve churn rate. Your expertise will contribute to the development of special reward programs tailored to our loyal customers' preferences, fostering engagement, and driving business growth.


Key Responsibilities:

· Utilize data analytics to segment the customer base into distinct groups based on their behavior, preferences, and value to the company.

· Develop targeted strategies for each segment to address their specific needs, preferences, and risk of churn.

· Continuously monitor and optimize the customer journey at every touchpoint. Identify pain points and areas for improvement through customer feedback and interaction data.

· Implement targeted interventions such as personalized offers, direct outreach from customer service, or access to exclusive services to address their concerns and incentivize them to stay.

· Develop and implement comprehensive retention strategies to increase customer loyalty and satisfaction.

· Analyze customer feedback and data to identify trends and opportunities for improvement in retention efforts.

· Implement initiatives to reduce churn rate and increase customer lifetime value.

· Design and execute innovative loyalty programs that effectively incentivize engagement and enhance customer experience.

· Collaborate with cross-functional teams to ensure alignment of loyalty programs with overall business objectives.

· Design personalized reward programs that align with customer preferences and drive sustained engagement.

· Continuously monitor and evaluate the performance of loyalty programs, making data-driven recommendations for optimization.

· Stay abreast of industry trends and best practices in loyalty program management and customer retention.


Requirements:

· Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Economics or related field.

· Minimum of 2 years of experience in a customer retention, loyalty program management, or customer relationship management role

· Deep understanding of customer segmentation, behavioral analysis, and targeted marketing strategies.

· Proven experience in developing and implementing successful loyalty programs and understanding of different strategies to enhance customer engagement.

· Strong analytical and problem-solving skills to analyze data, identify trends, and develop actionable insights.

· Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively across teams.

· Creative thinking and innovation mindset to design engaging and effective loyalty initiatives.

· Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment and adapt to changing priorities.

· Passion for delivering exceptional customer experiences and driving business growth.


Last date of application: 13.02.2025 


Please send your CV to [email protected] by mentioning the name of the position you are applying for in the "subject" section.


Подать заявку на эту вакансию
IT Business Analyst
  • Baku
  • 2025-01-13 - 2025-02-13

PASHA Insurance is currently seeking for IT Business Analyst.


Job Responsibilities:

· Identification, formalization, and agreement of requirements;

· Audit, formalization, and optimization of existing business processes and designing new ones;

· Designing system modules, user interfaces, integration interactions, and setting tasks for the development team;

· Participation in the creation of architectural and business solutions;

· Closely cooperating with the development teams, supporting them with tasks;

· Conducting acceptance testing;

· Automating business processes:

· Be involved in core-system customization together with the development team;

· Providing training to system users.


Requirements:

· A minimum of 3 years of experience;

· Experience in writing documentation: business requirements for agreement with stakeholders, functional and nonfunctional requirements for direct transfer to development, acceptance scenarios for conducting testing, user manuals;

· Experience in designing information systems;

· Knowledge of at least one of the notations: BPMN, ArchiMate, UML;

· Knowledge of SQL;

· Experience with agile methodologies and frameworks (Scrum, Kanban, SAFe);

· Understanding and experience working with REST, RabbitMQ, SOAP, Kafka


Last date of application: 13.02.2025


Please send you CV to [email protected] by mentioning the name of the position you are applying for in the “subject” section.

Подать заявку на эту вакансию
Xadimə(Şuşa nümayəndəliyi)
  • Baku
  • 2025-01-13 - 2025-02-13

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Xadimə(Şuşa nümayəndəliyi) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

· Ofis daxili və xarici səliqəsini və təmizliyini təmin edilməsi

· Otaqlar, dəhliz, mətbəx,sanitaq qovşaqlar,yemək otağı, iclas otağı da daxil olmaqla ofisin səliqəyə salınması və təmizlənməsi, döşəmənin silinməsi, mebel, təşkilati texnika və stolların üstünün tozunun alınması, həmçinin, şüşələrin, qapıların və şüşə arakəsmələrin təmizlənməsi daxil olmaqla səhərlər ofisin təmizlənməsi

· Mətbəx və yemək otağının təmizliyinin təmin edilməsi, mətbəx və yemək otağında olan qab-qacaqların vaxtaşırı yuyulması

· Şirkət işçilərinin vaxtına qənaət etmək məqsədilə gün ərzində işçilər üçün təzə dəmlənmiş çay təşkil edilməsi

· Keyfiyyətə zərər yetirmədən təmizləyici vasitələrə qənaət edilməsi və onlardan məqdəsəuyğun istifadə edilməsi, ehtiyyat təmizləyici vasitələri bağlana bilən yerdə saxlanılması və açar ilə bağlanması

· Təmizləyici vasitələrin ehtiyatına daimi nəzarət edilməsi və onların alınması üçün İnzibati Departamentin müvafiq məsul işçisinə vaxtında (bir neçə gün əvvəldən) məlumat verilməsi

· Toplantı otaqlarında: İclas zamanı, qonaqlar ilə görüş və müxtəlif təlim və toplantı keçirildiyi zaman çay/kofe/su ilə təmin edilməsi

· Ehtiyac olduqda şirkətin qonaqlarına və ziyarətçilərinə çay/kofe təqdim edilməsi

· İş zamanı təhlükəsizlik qaydalarına riayət edilməsi

· Tələb olduqda müdriyyətin mülahizələrinə əsasən xadiməyə digər işlərin görülməsi tapşırıla bilər


TƏLƏBLƏR:

· Düzgünlük

· Ünsiyyət qabiliyyəti

· Məsuliyyətlilik

· Diqqətli, punktual olmaq



Son müraciət tarixi: 13 fevral 2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
HR Intern
  • Baku
  • 2025-01-10 - 2025-02-08

PASHA Insurance is currently seeking for HR Intern.


Key responsibilities:

· Update company databases with new employee information

· Assist HRBP team by screening resumes and application forms to identify suitable candidates to fill company job vacancies

· Assist Talent Management team with organization and coordination of trainings and other relevant tasks

· Schedule and organize interviews with shortlisted candidates

· Send rejection emails to candidates

· Assist with new hire orientations

· Prepare HR-related reports if needed

· Assist in the planning of HR events and careers days


Qualifications:

· BSc in Human Resources Management or similar field

· Experience as HR intern role is a plus

· Basic knowledge of labor legislation

· Experience with MS Office

· Good understanding of full-cycle recruiting

· Communication and organizational skills


Deadline for application: 08.02.2025


 Please, send your CV to [email protected] by indicating the name of the position in the "subject" line. Only short-listed candidates will be contacted.

Подать заявку на эту вакансию
Şuşa nümayəndəliyinin rəhbəri
  • Baku
  • 2025-01-10 - 2025-02-08

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Şuşa nümayəndəliyinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

· Nümayəndəliyin gündəlik cari fəaliyyətinin idarə olunmasının həyata keçirilməsi, iş həcmini yüksəltmək və səmərəli çalışma mühitini yaratmaq vasitəsi ilə nümayəndəliyin dəqiq işinin təmin edilməsi

· İş ilə əlaqədar olan bütün prosedur qaydalar, təlimat və siyasətlər barəsində nümayəndəliyin bütün əməkdaşlarına məlumatın təqdim edilməsinin və həmin sənədlərin müddəalarının müəyyən edilmiş tələblərə uyğun surətdə icra olunmasının, nümayəndəlikdə nizam-intizam qaydalarına ciddi riayət olunmasının təmin edilməsi

· Cəmiyyət tərəfindən tərtib olunmuş fəaliyyət proqramı ilə tanışlıq, nümayəndəliyin əməkdaşlarının bu barədə məlumatlandırılması və proqramın icarasına nəzarət, nümayəndəliyin işindəki çatışmazlıqların aşkar edilməsi və işdəki nöqsanların aradan qaldırılması üçün təcili tədbirlərin həyata keçirilməsi və bu barədə tabe olduğu departamentə malumat verilməsi

· Cəmiyyət tərəfindən həyata keçirilən layihələrə bölgədə nəzarətin təmin edilməsi, habelә cəmiyyətin satışlar üzrə qəbul edilmiş korporativ strategiyasına müvafiq qaydada fəaliyyətin təmin edilməsi

· Bütün sığorta məhsulları üzrə gündəlik satış həcmlərini bilməli, rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş satış planı həcmlərinə riayəti təmin etmək məqsədi ilə monitorinqin həyata keçirilməsi üçün nümayəndəliyin aylıq və rüblük dövriyyəsinin uçotunun aparılması

· Bölgədə satış imkanlarını araşdırılmaları, habelə faktiki satış həcmləri ilə müəyyən olunmuş planın və keçən ilin analoji müddətinin müqayisəli təhlilinin aparılması, illik büdcənin və məsul olduğu bölgə üzrə satış üçün planlaşdırılan həcmlərin tərtib olunması məqsədi ilə tabe olduğu departamentə tələb olunan informasiyaların təqdim edilməsi və bu istiqamətdə departamentə yardımın göstərilməsi


BİLİKLƏR

· Ali təhsil - Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir

· Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək, işgüzar rus və ingilis dili biliyinə üstünlük verilir


TƏCRÜBƏ

· Müştəri xidmətləri sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi

· Sığorta sahəsi üzrə müvafiq sertifikasiya və iş təcrübəsinə üstünlük verilir


BACARIQLAR

• Ünsiyyət qurmaq bacarığı

• Dəqiqlik

• Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

• Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

• Komanda ilə işləmək bacarığı

• Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı

• Mübahisəli məsələləri idarə etmək bacarığı

• Stressə davamlılıq

• İdarəetmə bacarığı


Son müraciət tarixi: 08 fevral 2025.


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Satış üzrə assistent (Şuşa)
  • Baku
  • 2025-01-10 - 2025-02-08

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış üzrə assistent (Şuşa) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

· Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi

· Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi

· Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması

· Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi

· Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi


BİLİKLƏR

· Ali təhsil - Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir

· Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək


TƏCRÜBƏ

· Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir


BACARIQLAR

• Ünsiyyət qurmaq bacarığı

• Dəqiqlik

• Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

• Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

• Komanda ilə işləmək bacarığı

• Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı


Son müraciət tarixi: 08.02 2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Satış üzrə assistent
  • Baku
  • 2025-01-10 - 2025-02-08

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Satış üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

· Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi

· Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanın Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi

· Fərdi və bank müştərilərinə xidmət edilməsi, müştəri tələbatına uyğun olaraq növbətçi olduğu zaman müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması

· Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edilməsi və şəhadətnamələrin yenilənməsinin təmin edilməsi

· Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi partnyorların (agentlərin) maddi-texniki təminatına dəstək göstərilməsi


BİLİKLƏR

· Ali təhsil - Biznes və ya Marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir

· Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilmək


TƏCRÜBƏ

· Müvafiq iş təcrübəsinin olmasına üstünlük verilir


BACARIQLAR

• Ünsiyyət qurmaq bacarığı

• Dəqiqlik

• Öz fikirlərini sərbəst ifadə etmək bacarığı

• Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı

• Komanda ilə işləmək bacarığı

• Təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı


Son müraciət tarixi: 08.02 2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin

Подать заявку на эту вакансию
Telesatış üzrə qrup rəhbəri
  • Baku
  • 2025-01-09 - 2025-02-09

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Telesatış üzrə qrup rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Şöbə/bölüm/qrup hədəfləri, onlara uyğun performans göstəricilərini təyin etmək və həyata keçirilməsini təmin etmək
  • Müəyyən olunmuş nəzarət mexanizmlərini təqib etmək
  • İş çilərin iş yükünün planlaşdırılması və nəzarəti, gündəlik satış və keyfiyyət göstəricilərinə görə işləməsini təmin etmək
  • Təqdim olunan müştəri bazasını / siyahını fərdi hədəflərinə uyğun olaraq qrup daxilində bölüşdürülməsini təmin etmək
  • Paşa sığorta tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə tabeçiliyində olan işçilərin biliklərini artırmaq və inkişaf etdirmək
  • Təlim ehtiyaclarının təmin edilməsi
  • Hər bir müştərilərə xidmət nöqtəsinin fəaliyyətinin məqsədəuyğunluğuna dair hesabatın təqdim edilməsi
  • İT/inzibati dəstək
  • Dəyərləndirmə və monitorinq prosesinin təkmilləşdirilməsi
  • İnsan resurslarına olan tələbatın ölçülməsi, planlanılmasına dair təkliflərin hazırlanması
  • Satış hədəflərinə dair təkliflər planının hazırlanması
  • Hər bir əməkdaşın fərdi satış hədəflərini əhatə edən təkliflər planının hazırlanması
  • Layihələrin koordinasiyası


BİLİKLƏR

  • Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir
  • MS Office, Outlook, Excel proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı TƏCRÜBƏ
  • Telesatış və ya çağrı mərkəzi üzrə qrup rəhbəri kimi minimum 1 il iş təcrübəsi, sığorta sahəsində iş təcrübəsinin olması üstünlükdür
  • Təşkiletmə, prioritetləri müəyyən etmək və düzgün iş bölgüsü aparmaq bacarığı 


BACARIQLAR

  • Analiz etmək , problem həll etmək və qərar vermək bacarıqları
  • Yüksək müştəri xidməti və satış bacarıqları
  • Keyfiyyətə fokuslanmaq bacarığı
  • Fəaliyyətə həvəsləndirmək bacarığı
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı
  • İdarəçilik bacarığı


Son müraciət tarixi: 09 fevral 2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Strategiya və planlama üzrə aparıcı/baş mütəxəssis
  • Baku
  • 2025-01-09 - 2025-02-09

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Strategiya və planlama üzrə aparıcı/baş mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

· Şirkətin illik büdcə planlamasının hazırlanması və təsdiq edilməsini təmin etmək

· Şirkətin strategiyasının hazırlanması və təsdiq edilməsini təmin etmək

· Müxtəlif dövrlər üçün proqnoz hesabatların hazırlanması

· Strategiyanın icrasına nəzarət

· Biznes modellərin hazırlanması

· Bazar təhlilinin (Benchmarking, bazar iştirakçılarının təhlili) aparılması

· Strateji təhlilin həyata keçirilməsi

· Şirkətdaxili müxtəlif layihələrin maliyyə modelinin yaradılması və maliyyə təhlilinin aparılması

· Rəhbərliyə aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması


BİLİKLƏR:

· Ali təhsil: İqtisadiyyat, maliyyə ixtisasları üzrə.

· Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus və İngilis dillərində səlis danışıq.

· MS Office, Outlook, Excel proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı.

· Power BI üzrə biliklər.

· BMHS (IFRS) biliklərinin olması

· Python və SQL biliklərinin olması əlavə üstünlükdür.


TƏCRÜBƏ:

· Müvafiq sahədə ən azı 3il iş təcrübəsi


BACARIQLAR:

· Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı

· Analitik düşüncə qabiliyyəti

· Stressə davamlılıq

· Böyük məlumat bazaları ilə işləmək bacarığı

· Planlama bacarıqları

· "Out of box" düşünmə

· Təqdimat bacarıqları


Son müraciət tarixi: 09.02.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2025-01-08 - 2025-02-07

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi üzrə təcrübəçi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzi̇fə və öhdəli̇klər:

· Müvafiq dövlət orqanlarından gələn sənədlərin scan edilməsi sistemdən yoxlanılması və icraçı əməkdaşlara ötürülməsi;

· Müştərilərin qəbulu və müvafiq sənədlərin icraçılara ötürülməsi;

· İmtina məktubların çapı və rəhbərliyin təsdiqinə yönləndirilməsi;

· İnformasiya mübadiləsi vasitələri ilə gələn sənədlərin, müraciətlərin təhlili və vaxtında cavablandırılması;

· Elektron informasiya sistemindən müvafiq sənədlərin əldə olunub, icraçı əməkdaşa yönləndirilməsi;

· İcra olunmuş işlərin aidiyyatı üzrə elektron informasiya sisteminə daxil edilməsi;

· Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


Bi̇li̇klər:

· Natamam Ali və ya Ali təhsil;

· Yol Hərəkəti Qaydaları, Yol nəqliyyat hadisələri haqqında biliklər arzu olunandır;

· Kompüterdə işləmək bacarığı;

· Dil bilikləri: Azərbaycan dilində yüksək səviyyədə biliklərin olması. Rus və İngilis dili bilikləri arzu olunandır.


Bacarıqlar:

· Yaxşı ünsiyyət bacarığı

· Stresə davamlılıq

· Təşəbbüskarlıq

· Məqsədyönlülük

· Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq


Son müraciət tarixi: 07.02.2025 


Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Telesatış üzrə assistent
  • Baku
  • 2025-01-08 - 2025-02-07

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Telesatış üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:

· Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi;

· Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;

· Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanı Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi;

· Sığorta Şəhadətnaməsinin çapı və çatdırılması üçün müvafiq məlumatın Sığorta Əməliyyatların Dəstək şöbəsinə göndərilməsinin təmin edilməsi;

· Fərdi və korporativ müştərilərinə xidmət edir, müştəri tələbatına uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələr yazılması;

· Hər bir fərdi müştəri üzrə sığorta şəhadətnaməsinin yenilənməsi barədə məlumatları, ümumi sığorta haqqı məbləğlərini və müvafiq müştərilərlə əlaqəli digər komunikasiyaları özündə əks etdirən ayrıca faylların yaradılması və onlara nəzarət edilməsi;

· Hesab fakturaların hazırlanmas üçün sorğularım göndərilməsi;


BİLİKLƏR:

· Ali təhsil

· Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq, İngilis dili biliyi arzuolunandır

· MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı


TƏCRÜBƏ:

· Sığorta satışları sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi


BACARIQLAR:

· Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı

· Analitik düşüncə qabiliyyəti

· Stressə davamlılıq

· Komandada işləmək bacarığı

· Problem həll etmək bacarığı


Son müraciət tarixi: 07.02.2025

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Mühasibatlıq üzrə təcrübəçi
  • Baku
  • 2025-01-08 - 2025-02-07

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Mühasibatlıq üzrə təcrübəçi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

· Bank çıxarışının mühasibat proqramına işlənməsi

· Mədaxil və məxaric əməliyyatlarının yoxlanması

· Ödəniş tapşırılarının yüklənməsi

· Sorğuların cavablandırılması

· Müqavilələrin qovluqlara yerləşdirilməsi


BİLİK VƏ BACARIQLAR

· Maliyyə, mühasibatlıq,iqtisadi sahəsində ali təhsil (Hal-hazırda təhsilini bitirmiş olsun)

· Komandaya rahat adaptasiya və tez öyrənmək bacarığı

· Analitik və kreativ düşünmə, təhliletmə bacarığı

· Ofis proqramlarında işləmə bacarığı : MS Excel


Son müraciət tarixi: 07.02.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Aktuar üzrə mütəxəssis
  • Baku
  • 2025-01-06 - 2025-02-06

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Aktuar üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

· Strukturlu və struktursuz məlumat toplusunun emalının həyata keçirilməsi;

· Trendlər, oxşarlıqlar və uyğunluqların müəyyən olunması üçün böyük məlumat toplusunun işlənilməsi;

· “Data visualization” üsullarından istifadə edərək məlumatların təqdim edilməsi;

· Biznes problemləri üçün həllərin hazırlanması;

· Aktuar hesabatların hazırlanması və təhlili;

· İT, marketinq, satış, Agile və maliyyə komandaları ilə sıx əməkdaşlığın qurulması;

· Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.


BİLİKLƏR

· İqtisadiyyat, Maliyyə, Riyaziyyat və ya digər müvafiq sahələr üzrə təhsil;

· Yaxşı səviyyədə aktuar riyaziyyat, statistik təhlil üsulları və təqdimat bacarıqları;

· Kompüter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;

· Dil bilikləri: Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində yüksək səviyyədə biliklərin olması.


TƏCRÜBƏ

· Aktuar sahəsi üzrə ən azı 1-2 il iş təcrübəsi tələb olunur.


BACARIQLAR

· Təqdimat bacarıqları;

· Məsuliyyətlilik;

· Müsbət təfəkkür;

· Dəqiqlik;

· Yaxşı ünsiyyət bacarığı;

· Məntiqi və analitik düşüncə;

· Təşəbbüskarlıq;

· Yaradıcılıq;

· Komandada işləmək bacarığı.


Son müraciət tarixi: 06 fevral 2025

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
GRC üzrə aparıcı mütəxəssis
  • Baku
  • 2024-12-29 - 2025-01-31

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri GRC üzrə aparıcı mütəxəssis  vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

· Şirkətin informasiya təhlükəsizliyi üzrə idarəetmə çərçivələrinin hazırlanması;

· İnformasiya təhlükəsizliyi siyasət, prosedurların və standartlarına uyğunluğuna və aktuallığına nəzarət edilməsi, pozulma halların aşkarlanması, lazım olduqda dəyişilməsi, və ya tərtib edilməsi;

· İnformasiya Təhlükəsizliyi risklərinin qiymətləndirilməsi, yenilənməsi və hesabatların hazırlanması;

· Təchizatçılarla münasibətlərin tənzimlənməsi prosesinin icrası və görülüş tədbirlərin effektivliyinə nəzarət;

· Təchizat zəncirinin qurulması, təhlil edilməsi və lazımi nəzarət mexanizmlərinin tətbiq edilməsi;

· NIST və Şirkətdə müəyyən edilmiş informasiya təhlükəsizliyi siyasətləri, standartları və təlimatlarına əsaslanan informasiya təhlükəsizliyi proseslərin, risklərin və kontrolların təhlil edilməsi;

· İT və informasiya təhlükəsizliyi ilə bağlı NIST CSF uyğunluğunun və fəaliyyət planlarının hazırlaması üçün müvafiq departamentlərlə sıx əməkdaşlıq edilməsi;

· İT infrastrukturu, proqram təminatları, platformaları və təchizatçıları ilə bağlı risklərin müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi, idarə edilməsi və aradan qaldırılmasına nəzarət edilməsi;

· İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə yetkinlik səviyyəsinin (“Maturity level”) yüksəldilməsi istiqamətində dəstək olunması;

· Şirkət daxili İnformasiya Təhlükəsizliyi təlimlərin idarə edilməsi.


BİLİK VƏ BACARIQLAR

· İnformasiya Sistemləri və ya əlaqəli sahə üzrə ali təhsil;

· İnformasiya Təhlükəsizliyi sahəsində ən azı 1 il, iş təcrübəsi;

· Azərbaycan dilini əla, ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilən;

· NIST/ISO 27001 standartı üzrə biliklər;

· İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi risklərin qiymətləndirilməsi və sənədləşmə üzrə təcrübə;

· İT audit prosesləri üzrə bilik və təcrübənin olması;

· Analitik düşüncə və stressə dözümlü olmaq bacarığı;

· Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;

· Səbirli və soyuqqanlı olmaq bacarığı.


Son müraciət tarixi: 31.01.2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Korporativ satış üzrə təcrübə
  • Baku
  • 2024-12-23 - 2025-01-23

PAŞA Sığorta "Korporativ satış üzrə təcrübə" vakansiyasını elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

• Şirkətə müraciət edən müştərinin məlumatlandırılması üçün keyfiyyətli informasiya xidmətinin təqdim edilməsinə dəstək göstərilməsi

• Müştərilər tərəfindən ərizə formasının doldurulmasına, tarif dərəcəsini və sığorta şərtlərini müəyyənləşdirmək üçün müştəri barədə əlavə məlumatların toplanaraq Anderraytinq şöbəsinə təqdim olunmasına dəstək göstərilməsi

• Ərizə formasını vaxtında Anderraytinq şöbəsinə təqdim edib müəyyən edilmiş müddətdə hazır sığorta müqavilələrinin və sığorta şəhadətnamələrinin geri götürülməsinə dəstək göstərilməsi

• Sığorta müqaviləsinin vaxtında müştəriyə təqdim edilməsi, sığorta təklifinin detalları və şərtləri barədə ətraflı təlimatlandırılmasına dəstək göstərilməsi

• Korporativ müştərilərə təqdim olunacaq təkliflərlə bağlı təqdimatların hazırlanmasına dəstək göstərilməsi


BİLİKLƏR

· Biznes və ya marketinq sahəsində ali təhsil

· Dil bilikləri: Azərbaycan dilində səlis danışmaq bacarığı, rus və ingilis dillərini bilmək üstünlükdür

· Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint və s.) bilikləri


BACARIQLAR

· Təşəbbüskarlıq

· Ünsiyyət qurmaq bacarığı

· Çalışqan olmaq

· Öhdəliklərinə məsuliyyətli olmaq

· Dəqiqlik

· Fikirlərini aydın izah edə bilmək


Son müraciət tarixi: 23 yanvar 2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Korporativ sığorta üzrə mütəxəssis/kiçik mütəxəss
  • Baku
  • 2024-12-23 - 2025-01-31

PAŞA Sığorta "Korporativ sığorta üzrə mütəxəssis/kiçik mütəxəssi" vakansiyasını elan edir.


VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR

• Mövcud müştəri bazasının artırılması və satış həcminin genişləndirilməsi məqsədi ilə Korporativ sığorta üzrə Koordinatorun tapşırdığı sığorta növləri üzrə məhsulların və xidmətlərin inkişafı üzərində işlənilməsi

• Mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirilməsi və yaxşılaşdırılması, potensial müştərilər arasında şirkətin məhsullarını və xidmətlərinin yayılması

• Şirkətə müraciət edən müştərinin məlumatlandırılması üçün keyfiyyətli informasiya xidmətinin təqdim edilməsi

• Müştərilər tərəfindən ərizə formasının doldurulmasına, tarif dərəcəsini və sığorta şərtlərini müəyyənləşdirmək üçün müştəri barədə əlavə məlumatların toplanaraq Anderraytinq şöbəsinə təqdim olunması

• Ərizə formasını vaxtında Anderraytinq şöbəsinə təqdim edib müəyyən edilmiş müddətdə hazır sığorta müqavilələrinin və sığorta şəhadətnamələrinin geri götürülməsi

• Sığorta müqaviləsinin vaxtında müştəriyə təqdim edilməsi, sığorta təklifinin detalları və şərtləri barədə ətraflı təlimatlandırılması

• Mütəmadi olaraq müəyyən edilmiş müddətdə sığorta haqlarının müştərilər tərəfindən ödənilməsinin yoxlanılması və nəzarət edilməsi, eləcədə birbaşa tabe olduğu menecerin rəhbərliyi altında sığorta haqlarının ödənilməsi barədə zəruri məlumatların Maliyyə departamentinə təqdim edilməsi

• Potensial müştərilərlə aparılan görüş və danışıqların, göndərilən/təqdim olunan təkliflərin, sığorta şərtlərinin, görüş və danışıqların nəticələrinin məlumat bazasında gündəlik olaraq qeyd edilməsi və şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi

• Korporativ müştərilərə təqdim olunacaq təkliflərlə bağlı təqdimatların hazırlanması


BİLİKLƏR

· Biznes və ya marketinq sahəsində ali təhsil

· Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq bacarığı

· Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint və s.) bilikləri


TƏLƏBLƏR:

· Korporativ satış sahəsində ən azı 2 il təcrübə

· Sığorta sahəsində işləyənlərə üstünlük verilir


BACARIQLAR

· Təşəbbüskarlıq

· Ünsiyyət qurmaq bacarığı

· Çalışqan olmaq

· Öhdəliklərinə məsuliyyətli olmaq

· Dəqiqlik

· Fikirlərini aydın izah edə bilmək

· İşgüzar məktubları yüksək səviyyədə tərtib edə bilmək

· Yaranmış vəziyyətlərə çevik reaksiya vermək

· Problemli vəziyyəti həll etmək

· Komandada işləmək

· Təklif olunan məhsulun satışını təmin etmək bacarıqları


Son müraciət tarixi: 31 yanvar 2025


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
SOC Lead
  • Baku
  • 2024-12-18 - 2025-01-31

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

· SOC alətlərinin (SIEM, SOAR, XDR, WAF və s.) idarə edilməsi, sazlanması və təkmilləşdirilməsi

· SOC daxilində proseslərin effektivliyinin qiymətləndirilməsi, optimallaşdırılması və avtomatlaşdırılması

· Kibertəhlükəsizlik təhdidlərinin monitorinqi, analizi, cavab tədbirlərinin koordinasiyası

· Kibertəhlükəsizlik insidentləri üçün təlimat və hesabatların hazırlanması;

· SOC komandasının idarə edilməsi, analistlərin bilik və bacarıqlarının artırılması üçün mütəmadı təlim və mentorluq tədbirlərinin təşkili.


BİLİK VƏ BACARIQLAR

· İnformasiya Texnologiyaları və ya İnformasiya Təhlükəsizliyi sahəsi üzrə ali təhsil;

· SOC sahəsində, kibertühlükəsizlik alətləri (SIEM, SOAR, XDR, WAF və s.) üzrə azı 3 il iş təcrübəsi;

· Windows və Linux əməliyyat sistemləri üzrə dərin biliyə malik olmaq;

· Təhlükəsizliyin təmin edilməsi sistemlərinin iş prinsiplərini anlayan və geniş şəbəkə təhlükəsizliyi haqqında məlumatlara sahib olan;

· ISO27001, CIS, NIST və ya DISA qabaqcıl təcrübələrə əsaslanan idarəetmə sistemləri ilə tanışlıq;

· SOC komanda idarə etməsində praktiki təcrübə arzuolunandır;

· Incident Response və Forensic üzrə bilik və təcrübə;

· Beynəlxalq sertifikatların mövcudluğu;

· Azərbaycan dilini əla, ingilis və rus dilini yaxşı səviyyədə bilən;


Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2024


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию
Maliyyə risklərinin idarə edilməsi şöbəsinin rəhbəri
  • Baku
  • 2024-12-18 - 2025-01-31

PAŞA Sığorta "Maliyyə risklərinin idarə edilməsi şöbəsinin rəhbəri" vakansiyasını elan edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

· Maliyyə risklərinin idarə edilməsi üzrə siyasət, qayda və metodologiyaların işlənib hazırlanmasını və yenilənməsini təşkil etmək;

· Sığortaçının maliyyə dayanıqlığını qiymətləndirmək;

· Daxili reytinq/skorinq modellərinin inkişaf etdirilməsi, yenilənməsi və validasiyasını həyata keçirmək;

· Mütəmadi olaraq maliyyə risklərinin müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsini təşkil etmək və nəticəsində risk xəritəsini hazırlamaq;

· Borcalanların kredit riski qiymətləndirilməsi üzrə metodologiyasının tətbiq edilməsinin koordinasiyasını, dəstəyini və nəzarətini həyata keçirmək;

· Risklərin müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi üzrə metodların və modellərin seçilməsində iştirak etmək və tətbiqi üzrə işləri həyata keçirmək;

· Stress-test üzrə metodologiyaların və modellərinin hazırlanmasını, tətbiq edilməsini təşkil etmək və nəticələri ilə bağlı təkliflər vermək;

· Risk iştahasının hazırlanmasında iştirak etmək və monitorinqi ilə bağlı prosesə nəzarəti təmin etmək;

· Risk limitlərinin hesablanmasına dair təkliflərin verilməsi və risk limitlərinə riayət olunmasına nəzarətin həyata keçirilməsi;

· Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə digər departamentlərdən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək;

· Risk məsələləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək;

· Riyazi və statistik metodlardan istifadə etməklə maliyyə risklərinin qiymətləndirilməsini həyata keçirmək;

· Maliyyə riskləri üzrə daxili hesabatlılıq sisteminin effektiv işləməsini təmin etmək;

· Tabeçiliyində olan əməkdaşların daimi inkişafı üzrə effektiv proqramın təmin edilməsini təşkil etmək;

· Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.


BİLİKLƏR

· Maliyyə, Riyaziyyat, İqtisadiyyat və ya oxşar sahə üzrə ali təhsil;

· Kompyuter bilikləri: Peşəkar səviyyədə MS Office proqramlarından istifadə bacarığı; (böyük həcmli məlumatlar, modellədirmə üzrə olan proqram və instrumentlərdən istifadə bacarığı arzuolunandır);

· Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliklərin olması, Rus dili biliyi arzuolunandır.

· Müvafiq sahə üzrə beynəlxalq sertifikatları olan namizədlərə üstünlük verilir


TƏCRÜBƏ

· Risklərin idarə olunması sahəsi üzrə minimum 4 il təcrübə (Maliyyə institutları və ya məsləhətçi şirkətlərin birində təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir);


BACARIQLAR

· Yüksək təqdimat bacarıqları;

· Komanda ilə effektiv işləmək bacarığı;

· Yaxşı ünsiyyət bacarığı;

· Məntiqi və analitik düşüncə;

· Təşəbbüskarlıq;

· Böyük məlumat bazaları ilə işləmək bacarığı;

· Modelləşdirmə.


Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2024


Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

Подать заявку на эту вакансию

Заявка на подачу заявки

Загрузите свое резюме здесь
Имя файла

Размер загружаемого файла не может превышать 2 МБ в формате doc, docx, PDF.

Благодарим

Успешно отправлено!