*7000

Order call

Request a call back

Close form
Thank you!

You will be called during working hours

Career

Work with us

WE CARE ABOUT YOU… You will get a chance to become a part of a huge family, socialize with them more often and work in a company with strong corporate culture.
ENDLESS OPPORTUNITY AND DYNAMIC DEVELOPMENT… The exciting part of joining us is that there are no boundaries. PASHA Insurance always interested in your professional development and in your success. You will always have an opportunity to prove yourself, learn a lot and grow.
EMPOWERMENT… We empower our employees to give new ideas that improve their work examine new perspectives for a more optimal solution to problems.
NEVER TOO YOUNG TO LEAD… We always give you a chance to be a LEADER if you have challenged your potentials of the real, of the possible while solving occurring problems during working process, if you take initiative and push the boundaries while helping others shine along the way.

Vacancies list

İnformasiya Texnologiyaları və İnnovasiyalar Departamentinin rəhbəri
  • Bakı
  • 2018-01-26 - 2018-02-10

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri “İnformasiya Texnologiyaları və İnnovasiyalar Departamentinin rəhbəri” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:

- Departamentin hədəflərini şirkətin hədəf, strategiya və prioritetlərinə uyğun olaraq, əməkdaşların fərdi hədəflərini isə departamentin hədəflərinə uyğun olaraq müəyyən etmək və həyata keçirilməsini təşkil etmək;

- Şirkətin İT fəaliyyətini həyata keçirmək məqsədi ilə departamentin büdcəsini, departamentin və şirkətin strategiya, prioritet və hədəflərinə əsasən planlaşdırmaq;

- Şirkət siyasətinə və prioritetlərinə uyğun olaraq departament əməkdaşların perfomanslarını müəyyən etmək, həmçinin onların inkişaf sahələrini müəyyən edərək inkişaf fəaliyyətlərini planlaşdırmaq;

- Şirkətin strategiyasına, departamentin hədəflərinə və əməkdaşların fərdi hədəf və bacarıqlarına uyğun olaraq departament daxilində struktur dəyişiklikləri təklif etmək və iş yükünün bölüşdürülməsini təmin etmək;

- Departament fəaliyyətini şirkətdə mövcud olan daxili prosedurlara və məxfilik siyasətinə uyğun olaraq həyata keçirmək;

- Digər departament və şöbələrlə koordinasiyanın saxlanılması və şirkət rəhbərliyi və departament işçiləri arasında münasibətlərin uzlaşdırılması;

- Departament üzrə müvafiq prosedurların və siyasətlərin hazırlanmasını təşkil etmək;

- Layihə sənədlərinin hazırlanmasını təşkil etmək və informasiya sistemlərinin istismarını qiymətləndirmək;

- Kontrol mexanizmlərini yaratmaq;

- İT infrastrukturunun fasiləsiz fəaliyyətini təmin etmək və nöqsanlar aşkarlandıqda, operativ tədbirlər görmək;

- Şirkətin İT infrastrukturun vəziyyətinin periodik analizini aparmaq;

- İT infrastrukturun mükəmməlləşdirilməsi üçün hesabatlar və təkliflər hazırlamaq, tələb olunduğu hallarda mövcud infrastrukturu təkmilləşdirmək;

- Əmək funksiyalarının icrasını təmin etmək məqsədi ilə birbaşa müdir tərəfindən verilən şifahi, yazılı göstərişlərin və mövcud şirkətdaxili qaydaların icrası.



BİLİK VƏ BACARIQLAR

- Ali texniki təhsil;

- İnformasiya texnologiyası emal sistemlərinin, anlayışların və metodlarının geniş biliyi;

- Kompüter avadanlıqları və proqram sistemləri;

- Kompüter şəbəkələri;

- Şəbəkənin quraşdırılması və idarə edilməsi;

- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini səlis bilmək, ingilis dilinin əsas bilikləri.

- İT sahəsində 5 il iş təcrübəsi.

- İdarəetmə bacarığı, təşəbbüskarlıq, dəqiqlik, stressə davamlılıq;



Son müraciət tarixi: 10 fevral, 2018.

Apply to this vacancy
Fərdi və bank sığortası üzrə assistent
  • Bakı
  • 2017-11-24 - 2018-02-20

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Fərdi və bank sığortası üzrə assistent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Fərdi və bank sığortası üzrə assistent mövcud olan fərdi müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işləyir;

- Müştərilərə zənglər edir və Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərir;

- Vaxtı bitməkdə olan sığorta şəhadətnamələri üzrə müştərilərə zənglər edir və şəhadətnamələrin yenilənməsini təmin edir;

- Gündəlik satış barədə müvafiq hesabat formasını birbaşa menecerə təqdim edir;

- Birbaşa menecerin tapşırığı ilə digər işləri yerinə yetirir.


Bilik və bacarıqlar:


- Ali təhsil, biznes və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir.

- Ünsiyyətçilik, çalışqanlıq, məsuliyyətlilik, dəqiqlik, öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı, yaranan problemli vəziyyətləri tez həll etmək bacarığı, komandada çalışmaq bacarığı, təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı;

- Azərbaycan və rus dilinin sərbəst biliyi, işgüzar ingilis dili biliyinə üstünlük verilir.

- Telemarketinq, telesatış sahəsində iş təcrübəsinin olması mütləqdir.


Son müraciət tarixi: 20 fevral, 2018-ci il.

Apply to this vacancy
Aktuari
  • Bakı
  • 2017-12-06 - 2018-02-20

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Aktuar xidmətində aktuari vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


Vəzifə və Öhdəliklər:


- Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına rüblük təqdim olunan hesabatların aidiyyatı bölmələrinin hazırlanmasında iştirak;

- Sığorta siniflərinin gəlirliyinin və zərər əmsallarının təhlilinin aparılması;

- Statistik məlumatların təhlili;

- Şirkətin fəaliyyətində mühüm hadisə və dəyişiklikərin Şirkətin gələcək fəaliyyətinə mümkün olan təsirlərin aktuar təhlilinin aparılmasında iştirak;

- Aktuar hesablarının avtomatlaşdırılması istiqamətində İnformasiya Texnologiyaları departamenti ilə birgə işlərin aparılması;

- Müxtəlif aktuar-statistik təhlillərin və hesablamaların aparılması üçün məlumatlar toplayaraq onların ilkin təhlilinin aparılması.


Biliklər:


- Ali riyazi, iqtisadi və ya maliyyə təhsili;

- Aktuar riyaziyyat və statistik təhlil üsullarının biliyi;

- Dil bilikləri: Əla səviyyədə Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə rus və ingilis dili biliyi;

- Kompüter bilikləri: MS Office üzrə qabaqcıl istifadə.


Təcrübə:


- Sığorta sahəsində aktuari vəzifəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi.


Bacarıqlar:


- Ünsiyyət qurmaq qabiliiyəti;

- Məsuliyyətlilik;

- Dəqiqlik;

- Təşəbbüskarlıq;

- Müsbət təfəkkür;

- Yaradıcılıq.


Son müraciət tarixi: 20 fevral, 2018.

Apply to this vacancy

Application form

Step 1

Personal Information

Personal information

+ Add one more

Dil bilikləri

+ Add one more

Əlavə məlumat

Example CV
NextFinishPrevious
Thank you!

Your application was successfully submitted