logo

Sığorta hadisələri baş verərkən

YNH baş verdikdə:

  • Sığorta hadisələrinin qaynar xəttin gecə-gündüz (24/7) fəaliyyətini nəzərə alaraq, DƏRHAL hadisə haqqında sığortaçıya məlumat verin
  • Sığorta Şirkətinin əməkdaşı ilə razılaşdırmadan sığortalı nəqliyyat vasitəsini hadisə yerindən götürməyin və hadisə yerini tərk etməyin.
  • Zəng edib hadisə haqqında səlahiyyətli dövlət orqanına məlumat verin.

Sığorta hadisəsinin tənzimlənməsi üçün aşağıda göstərilən sənədlər təqdim olunmalıdır:

  • Sığorta olunanın sığorta hadisəsi haqqında ərizəsi;
  • Sığorta müqaviləsinin (şəhadətnaməsinin) əsli;
  • Sığorta olunanın şəxsiyyətini təsdiq edən sənədlər, sığorta olunmuş nəqliyyat vasitəsini idarə edən şəxsin sürücülük sənədləri, sığorta olunmuş nəqliyyat vasitəsinin qeydiyyat şəhadətnaməsinin (texniki pasportunun) surəti;
  • Müvafiq səlahiyyətli dövlət orqanı tərəfindən verilmiş sənədlər;
  • Mülki Məsuliyyət sığortası müqavilələri əsasında üçüncü şəxsə ödənişin həyata keçirildiyi hallarda üçüncü şəxsin sənədləri tələb olunur.

Zəruri hallarda əlavə sənədlərin təqdim edilməsi tələb oluna bilər.

Sığorta hadisələri xətti: (050) 250 83 83
DYP-nin növbətçi bölməsi: (012) 510 72 80
DİN: 102
FHN: 112

Sığorta hadisələri barədə sorğu göndərin

Sığorta hadisələri

001Rahatlığın təminatı – avtosığorta

Avtomobil almaq – həmişə çox sevinc bəxş edən bir hadisədir. Yaxşı və bahalı bir maşının sahibi olmaq isə daha çox həzz verir. Lakin, avtomobil sahibləri qəbul etməlidirlər ki, alış zamanı həqiqi məmnunluğu yalnız çəkilmiş bu qədər xərcin bir andaca heçə getməsi təhlükəsi olmadığı zaman hiss etmək olur. Yol – elə bir şeydir ki, onun necə olacağı barədə əvvəlcədən heç nə demək olmur.

Daha sonra ...